Щоденник для учнів



Щоденник

В  щоденнику  містяться  домашні  завдання  для вас,
мої дорогі учні

ЩОДЕННИК

відповідальна: ______Ряднова Людмила Анатоліївна____________

2020-2021 навчальний рік
Вітаємо вас в новому навчальному році!
                                Здоров'я, успіхів !!!
   
Завдання для вас розмістили по класам, щоб відкрити завдання потрібно знайти   малюнок свого класу на стрінці або справа сторінки знайти свій клас та відкрити.

 
Закінчення  2019-2020 н.р




  ==============================================

Правила техніки безпеки в кабінеті інформатики



Анімація
  

Навчання під час карантину

999999999     Завдання на карантин   9 клас  999999999999
20.03.2020- завдання 2 (9 кл)

13.03.2020 завдання 1 (9 кл)
Виконати:Задача. Підрахувати кількість парних та непарних чисел в послідовності А розміром з 10 символів
var  
  Form1: TForm1;       a:array[0..9] of integer;     i,p,n:integer;
  procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
begin
   n:=0;   P:=0;    //очистка лічильників p-парних і n -непарних
   (* заповнення масиву з Мемо1*)
  for i:=0 to 9 do
  a[i]:=StrToInt(Memo1.Lines[i]);
    //підрахувати кількість парних і не парних чисел
   for i:=0 to 9 do 
    if a[i] mod 2=0 then p:=p+1 else n:=n+1;
     Edit1.Text:=IntToStr(p);   //виведення кількості парних в Edit1
      Edit2.Text:=IntToStr(n);   //виведення кількості не парних в Edit2
end; 
Завдання: 1.Створити проект: В масиві А з 10 елементів підрахувати кількість  додатніх та від'ємних чисел. 
2. Виконати практичну роботу №6 стор  173-174
3.Повторити  § 6.1
Виконані завдання надіслати на скриньки до  20.03
============================= ======================== =====================

21_05_2019   Тест НТМЛ   1. Перейти за посиланням join.naurok.ua пройти тест, зберегти фото з оцінкою
2.Код доступу 832902
3.У віконечко ввести :клас, прізвище, ім'я
4.Натиснути "Приєднатись"
5. пройти тест, зберегти фото з оцінкою
5.Зберегти копію картинки з оцінкою
5. Натиснути СКРІПКУ і додати файл з оцінкою
6. Натиснути "Позначити як виконане" або ж "Здати"
Удачі !!!"
7777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777
 ДЗ  06-09.11 2019Тест "Основи інформаційної безпеки"
https://docs.google.com/forms/d/1C3TpFBr13GCLUNypDeQDvtEbF012Kf8qzdkcLu91K88/edit?usp=sharing
;Джерело : http://oksanakovalenko.blogspot.com/

Запавнення та виведення масиву приклад:
============================= ============
================= ==================== ================ =========
                              =====              15.11.2019             =================
Дати відповіді на запитання та надіслати відповідь  за посиланням   https://forms.gle/BRTVg1QF4D7wACx47

(зараховую тільки ті відповіді, які мають нормальну назву електронної скриньки  і першу відповідь )
============ ================== ===

Хмарне середовище (тест) 06 травня

Людмила Ряднова02:00 (Змінено 02:33)
Додати коментар до курсу
 Код доступу       1.Зайти на сайт  , вказати своє прізвище та ім'я та клас.   2.Вибрати правильні відповіді (зверніть увагу, там де потрібно натиснути - Зберегти відповідь -натисніть. Відповідей може бути декілька.     3.Зробити копію екрана з оцінкою та встати в Word.     4.Файл назвати Прізвище_дата напр. Чудовий Травень_2019_05_06      5.Внизу вибрати Скріпку та прикріпити файл. Надіслати. Не забудьте натиснути ПОЗНАЧИТИ ЯК ВИКОНАНЕ або ЗДАТИ      6.Удачі !!!
Ваша робота
Здано
СКАСУВАТИ НАДСИЛАННЯ

Додати приватний коментар…
----


Навчання під час карантину

Завдання на карантин 16.03 2020 
20.03.2020- завдання 2 (8 кл -виконати до24)
Для того щоб краще зрозуміти логічні вирази - повторити  § 6.3 та переглянути відео:

Операції над логічними виразами | 8 клас | Розділ 6

стор 199


13.03.2020 завдання 1 (8 кл)
Дати відповіді на запитання та створити проекти  в зошиті (створення програми) Копії екрану та зошита переслати на скриньку


кккк***8***кккккккккккккккк*** 8 ****кккккк

==============================================

              

Навчання під час карантину

виконати до 21.03
=====  06.04 -12.04  ===
Завдання:
1.Повторити  § 3.2 стор 73 ( підручник пар 3.2)
         2. Переглянути відео і виконати ці ж завдання, записати для себе приклади ( вони пригодяться в майбутньому)

  3. Перевірити себе – дати відповіді на запитання біля параграфа
!!! 4.  Створити проект в Scratch в якому спрайт  «ракета»  хаотично (випадковим методом) рухається по сцені, зустрівши інший спрайт –аварія, вибухає. Для цього ефекту потрібно використати ще інший образ  ( вибух)  
 Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм


Переслати виконання тільки 4 завдання
7 ***** карантин ********7 

Урок  12.04- 17.04

НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

виконати до 17.04
Таблиці, електронні таблиці. Табличний процесор, його призначення. Типи даних: число, текст, формула. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора.
ІІ. Актуалізація опорних знань
1.     Де вам траплялися дані, що подані у вигляді таблиці? Наведіть приклади таблиць.
2.     Які ви знаєте об'єкти вікна текстового процесора Word? Поясніть призначення кожного з них.
3.     Які засоби використовуються для навігації в текстовому процесорі Word?
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
Одним із найважливіших засобів опрацювання і зберігання інформації є  таблиці. Вони можуть утворювати документ або бути його частиною.

Інформатика 7 клас Ривкінд підручник
пар. 4.1 стор 91

Перегляньте підручник параграф 4.1. та    презентацію.
Дати письмо(можна у Word) на запитання




=====================================================


===================================================



************************************
2019 н.р
Вкладання файлів




       
Правила поведінки. Поштова служба Інтернету

7 клас.. Електронні таблиці. Табличний процесор 

Пройти ТЕСТ  копіювати оцінку та надіслати вчителю
  r-mil@ukr.net
7 ексель для закріплення   https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4733
т   
Єтикет листування
    




10        

<b>Iнформатика (Морзе, Вембер, Кузьмінська) 10 клас</b>Інформатика рівень стандарту (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 10 клас

НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
16.03 2020 е.скриньки :  
 Л.А.- r-mil@ukr.net ;   milaar09@gmail.com  ,
 C.M.- 16-00@i.ua 
Завдання 1.
Збір інформації та аналітика про вірус по Україні по областям, по "іноземцям", по "службовцям" по дням,
захворіло-   померло -   вилікувалось.

Та також аналогічно про інші країни.

З обов'язковим додаванням посилання на джерело інформації.
** 10 
********** 10**** 10**карантин
Д,З  02.04 2019  для 10а, 10б, 10в   ознайомитись §4.1  стор 108, 
11                                              

Навчання під час карантину

Завдання на карантин 16.03 2020 
Дорогі 11-ти класники, ми трішки затримали завдання, я все ж мала надію на зустріч, але час летить...
Тому завдання на цей тиждень виконати 2 роботи – до 28.03
Скриньки памятаєте : Л.А.- r-mil@ukr.net ;   milaar09@gmail.com  , C.M.- 16-00@i.ua
 Завдання : Створити бігборд      1.Коронавірус;
                                                           2. Пандемія коронавірусу.

 
Завдання 3: створити макет соціального плакату (білборду) «Всесвітній день Землі».
                                                  Дедлайн :30.03 – 04.04
«Спутник показал, как благодаря карантину очистился воздух в Европе…» ;  https://qps.ru/ELUxM

……….
20 березня - Всесвітній день Землі


Поняття моделі
 
Поняття алгоритму. Властивості алгоритму.
Форми подання алгоритму.
Відповісти на запитання  § 1.
**** 555555555555555555555555555555555555 
линии


Бондаренко ОО,.. 2018

ЙЯ Ривеінд -2018
Й Я Ривкінд -2016


підручник   
2018 - 2019 

Навчання під час карантину Діти, завдання від 15.04 2020 дивіться в закладочка "5 клас" справа на цій же сторінці

5 клас
Виконати до п’ятниці, в суботу даємо нове завдання , якщо є запитання пишіть на скриньки  Л.А.-  r-mil@ukr.netC.M.- 16-00@i.ua, адреса блогу з підручниками http://r-mil.blogspot.com/ в щоденнику для учнів.
5 - 6 клас 
Повторити
 §16.  Алгоритми та його властивості.  Підручник Бондаренко О.О  Стор 91, (або на блозі відразу весь  параграф, там же і буде пізніше тест).
Прочитати
§4.4. Повторення. Алгоритми (цикли). Алгоритми з повторенням.
Стор 186. Підручник Ривкінд.. 2018 (або на блозі відразу весь  параграф).
Виконати
Підручник Ривкінд.. 2018
п 16
Бондаренко О.О. п 16
п 4.4
Ривкінд Й.Я п 4.4
Підручник Ривкінд.. 2018 стор 192

Створити проект  в середовищі програмування Скретч , зробити копію екрану , вставити до відповідей на запитання ,зберегти під назвою клас_Прізвише_Ім’я< та надіслати на скриньку вчителя.
-----------------     Для 6 класу додатково            -----------------

Завдання 2. Діти , мені сподобався ось цей проект в скретч, спробуйте, і вас сподобається
https://youtu.be/ZM_X1chvqtE
Кольорові лінії

** 5  *********** карантин ********** 5 **
додатково    Інформатика 5 клас



Publish at Calameo
======= ===== ==== ==== ==== ==== ====

18. Тема:"Способи опису алгоритмую Алгоритмічні структури"
Тест 16. Алгоритм та його властивості   https://qps.ru/bSVA2

або 
http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/nformatika-pdrychnik-dlya-5-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti-avtori-bondarenko-o-o-lastovetskiyi-v-v-pilipchyk-o-p-shestopalov-a/test-16-algoritm-ta-yiogo-vlastivost/test-16-algoritm-ta-yiogo-vlastivost


отриману оцінку показати вчителю
=== ==== === === === === === === === ==== ==== ==== === === ====
88888888888888
Локальна мережа, використання мережевих папок

 Інформатика 5 клас 2018 - 2019 - 60 стор.

    

- ДЗ. на 19.11  чит  §§ 2.1, 2.2  , дати відповіді на запитання біля параграфів


                                                                      

***** 6 ****6******6 ********6 *****
    линии
6 клас 

Завдання в закладочці 6 клас справа ( на цій же сторінці) Навчання під час карантину


Виконати до п’ятниці (20.03) , в суботу даємо нове завдання , якщо є запитання пишіть на скриньки  Л.А.-  r-mil@ukr.net,  C.M.- 16-00@i.ua, адреса блогу з підручниками http://r-mil.blogspot.com/ в щоденнику для учнів.
5 - 6 клас 
Повторити
 §16.  Алгоритми та його властивості.  Підручник Бондаренко О.О  Стор 91, (або на блозі відразу весь  параграф, там же і буде пізніше тест).
Прочитати
§4.4. Повторення. Алгоритми (цикли). Алгоритми з повторенням.
Стор 186. Підручник Ривкінд.. 2018 (або на блозі відразу весь  параграф).
Виконати
Підручник Ривкінд.. 2018
п 16
Бондаренко О.О. п 16
п 4.4
Ривкіно Й.Я. п 4.4
  
підручник Ривкін стор  192


Створити проект  в середовищі програмування Скретч , зробити копію екрану , вставити до відповідей на запитання ,зберегти під назвою клас_Прізвише_Ім’я< та надіслати на скриньку вчителя.
-----------------     Для 6 класу додатково            -----------------

Завдання 2. Діти , мені сподобався ось цей проект в скретч, спробуйте, і вас сподобається
https://youtu.be/ZM_X1chvqtE
====== Пори року ( виконати 7.04 - 12.04)  ==========


Завдання підвищеного рівня


***** 6 **** карантин  ********6 *****
линии
*******************************************

**************** 2019 ************

10_12_2019  Виконайте тестове завдання 10 із автоматичною перевіркою результату. 
фото оцінки принести учителю.
--------------------------


 

Спільні документи "6-А Весняні канікули та Великдень 2018"
6-А - https://goo.gl/t5NZ6q
6-Б
6-В - https://goo.gl/gqS8Qc
24,01 2019 Опитування https://goo.gl/forms/zNSOlryajwBoTDAx1
========================

Відповісти на тестові запитання графічного редактора
https://goo.gl/forms/6RwZXLUiwXJakOOJ2





=================== ==============

2016-2017 н.р

10-Б Спільний документ



власну  думку занести в рядочок за номером комп'ютера

виконати на 17.04.17



10-А Спільний документ

https://docs.google.com/document/



власну  думку занести в рядочок за номером комп'ютера

виконати на 21.04.17



=======================



Для 9 класів 21.03.2017





1.Заповнити таблицю "Плани на канікули"






Створити спільну презентацію на тему "Не зашкодь !"

 - своєму зоров’ю

- близьким, рідним

- тваринам

- рослинам

- ...

                                     

2. 

===================================







==========================================================






https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/guestaccess.aspx?folderid=1d2d6f59692874709bbef2e7f91d3a3d4&authkey=AaLfegOJ_T6ksflb2KIARFE



========================

6 клас (06.02 2017 , , 09_02_2017)

Потрібно відповісти на зарттання :






линии






13_01_17            10 клас



з19.01 завдання більше не приймаються

линии





8 А клас             http://bit.ly/2gAWVn2





6 клас       http://bit.ly/2gWqxPm    каб 55

                 http://bit.ly/2fXGHbi    каб 54



линии






10 клас (18_11_16)

http://bit.ly/2g20SnN



10 -А  дати відповіді на запитання у документі Word та надіслати мені в хмари чи на поштову скриньку
http://bit.ly/2fboS6N

=====================

Технології 6 -В


=====================
5 клас (16.11.16)
практична робота
=========================
11 клас
====================
6 клас
http://bit.ly/2f7JLgD
http://bit.ly/2fQoADp
============================
Завдання ІІІ (міського) етапу учнівської олімпіади
з інформаційних технологій у номінації

«Комп'ютерна графіка» 2016 року
6 клас: створити ілюстрацію до казки до казки братів Якоба та Вільгельма Ґрімм «Бременські музиканти» — до 230 річниці від дня народження Вільгельма Грімма (24 лютого 1786), німецького філолога, збирача, автора й видавця казок.
===================
10 клас (11.11.16) -дедлайн  12.11.16
(13 уже не перевіряю роботи)
http://bit.ly/2en605X
=============================

9 кл


7 клас на 12 - 16.10
дати віповіді

===========================================================
10 клас 26.10.2016 та 28.10 2016




=====================
виконати практичну роботу 21.10.16
10 клас

===========================================================
7 клас    нагадую підручник на сайтах   http://bit.ly/1Ngv5WF


дз- п1.1 прочитати, письмово завд 1-10 , стор 13
линии
5 клас Спільна презентація 
      http://bit.ly/1UUZOj8


5 - В http://bit.ly/1TGZYWg
линии
            9 клас
заготовки для лабораторних робіт

линии
7 клас виконати в класі 14.04 та 15.04 .2016.2016
=========================================================

11 клас 

============ =========
7 клас    нагадую підручник на сайтах   http://bit.ly/1Ngv5WF


прочитати п 4.5 стор 133-138
Письмово відповіді на  запитання 1-8 стор 137-138 (працюємо в хмарах)

У кого немає таблиць мал 4.56, 4.57 створити  (це для створення діаграм),
можете самостійно спробувати побудувати діаграму на успішність мал 4.57

линии



9А - технології

линии






6 клас - Д/З (виконати до 06.04 2016)

http://goo.gl/forms/BC2EUfrZTf
=======================================

11 клас   Access
Ознайомитись і підготуватись до практичної роботи

БД-1     http://bit.ly/1UnSzk5

https://drive.google.com/open?id=0B2CwP2X70ubYNzNmdmp3Vzh0MEE

БД-2  http://bit.ly/21O7O4Q  

  https://drive.google.com/open?id=0B2CwP2X70ubYLTdnbDNCX3B3RDA

http://bit.ly/21O8KGE

линии



7 клас 16.03.2016  "Побудова графіка в Excel"






10 клас
переглянути і виконану роботу надіслати 






линии
Увага ! 7-класи, ми працюємо в Оffice 365

Робота  за допомогою Office 365  Online



линии
5 клас (до 29.02 2016) 
повторити тему "Графічний редактор" . В класі буде невеличка тестова перевірка д.з.

линии
10 клас на 02.03.16 


підготувати матеріал для проекту :
"Україна наша рідна "
"Майдан в нашому житті"
"Бій під Крутами"
"Інформатика в Україні"
"Видатні люди України" 

(програмісти,інформатики, електронщики, комп'ютерщики, люди соціальних мереж,тощо)





линии
7 А,Б,В клас д.з  до 02.03.16 
конспект п 4.4 повт 4.1-4.3, завд.2,3 виконати, зробити копію і переслати
Виконати попереднє завдання

линии
10 клас на 24.02.16 

виконувати на уроці 





линии
11 клас 15,02,2015
доробити кросворд, повторити формули     (після 22.02 2016 роботи не приймаю !!!! )

линии
7 клас 13.02.16

Завдання на наступний тиждень ( 15-20,01,2016)

http://goo.gl/forms/pRVG3HBVHU
=========================

11 клас 13.02.16  на завтра
"Кросворд"


линии


http://goo.gl/forms/omle5fPE5Q

                       Графiчний редактор Paint
                       4 клас 
линии

4 клас 18 урок. Електронне спілкування



http://qps.ru/HLVnf

===============================================
5 клас 03.12.2015



============================================
7 клас       на 09.12.2015        та 10.12.2015

http://goo.gl/forms/T4VEyuvIyl

!!! При заповненні форми -опитування клавішу Enter не натискувати, В кінці роботи натиснути "Надіслати




http://7klassinf117.blogspot.com/2015/11/13.html

==================================
9 клас   на 02.12.2015,   03.12.2015

http://goo.gl/forms/kMU3d9KYMJ


--------------------------------------------------------
11 класс  07.12.2015   класна робота  

http://bit.ly/1lHxSkd

===================================
11 класс на 07.12.2015
Відповісти на запитання до 5.12 (6.12 не перевірятиму)
 та ознайомитись з презентацією та текстовим документом уроку (підготуватись да практичної р-ти)

http://goo.gl/forms/axjP2N4hVK

==================================


30_11_2015  11 клас
https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/guestaccess.aspx?guestaccesstoken=r5e93trcjG7qpjQ6iawRqXHf2EIKZT1%2blZdCHTppeZ4%3d&docid=2_130d5674e19a94ea18be5d63f04a89521


24_11_2015     11 клас

http://bit.ly/1NKnY84

або
https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/guestaccess.aspx?guestaccesstoken=1cYQADNoP48bEinqhTzQyFVWupy942%2fTLXpMdSQ60Eg%3d&docid=1_1fa9c6320b7f94fb5805d6a6dfbf9d5d1&wdFormId=%7BA5AD6E0B%2DF4FE%2D48A1%2D89A2%2DE594533EA551%7D

=======  ======================== ====

Для 7-х класів.

http://bit.ly/1PzyuFa

https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/guestaccess.aspx?guestaccesstoken=NvDDGLLQOqAUfXJCjRElc4Xl9ZyyBBXgodeLqhkWWeE%3d&docid=0fdfcfbf0a10847bf850b04e91b7804a6

розв’язок переслати на хмари 
група С.М. пересилає на хмари С.М

для 11 класу опитування (27.09.2015)
========================================




10 клас

ТБ            http://qps.ru/bZrUS

Урок 1    http://qps.ru/9nlUx

==========================================
11 клас 21.09.2015
урок 1        http://qps.ru/RlZ2G
урок 2        http://qps.ru/8OXZV

============================================
7 клас   ТБ            http://qps.ru/bZrUS

урок 1    Поштова служба інтернету

http://qps.ru/P1Rjm

Урок 2    “Надсиланняотриманняперенаправлення  повідомленьОперації надлистами. Вкладання файлів.”

 http://qps.ru/c6UsE

Урок 3   “Етикет електронного листування. Правила
 безпечного користування електронною скринькою.

Використання адресної книжки. Операції над папками.”


http://qps.ru/ai7rB
=============================================
5 клас 21.09.2015

http://qps.ru/qkV3f
=================

ДЕТСКИЙ ЛАГЕРЬ 2015

\

ДЕТСКИЙ ЛАГЕРЬ "РОБИНЗОН"
САЙТ:  WWW.
ЛАГЕРЬ.УКР

Запитання та коментаря можна залишити на цих сайтах:


HTTP://WWW.PARTA.COM.UA/REST_BASES/VIEW/197/



Настоящий детский палаточный лагерь. Мы разбиваем лагерь на Ольгинском острове в КОНЧЕ-ЗАСПЕ. Это полноценный огромный остров. В самом деле вокруг вода. Мы делим их на отделения по 10 - 12 человек. В отделении есть мальники и девочки самые маленькие, средние и старшие. Состязания между отделениями и работа в лагере организованы так что принимают участие все возрастные группы! Например дежурное отделение: старшие ребята наколят дров и привезут питьевой воды, Девченки почистят овощи, а малыши разделят порции и раздадут.




                   
детский лагерь
=========================
6-Б


Створюємо спільний проект-презентацію «Весняні канікули»
Це посилання копіюєте і вставляєте в командний рядок , кожен учень добавляє тільки два слайди, на кожному ваше прізвище. Потім всім класом переглянемо.Удачі 
===========================================================

6-В
Створюємо спільний проект-презентацію «Весняні канікули»
Це посилання копіюєте і вставляєте в командний рядок , кожен учень добавляє тільки два слайди, на кожному ваше прізвище. Потім всім класом переглянемо.Удачі 


https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/guestaccess.aspx?guestaccesstoken=tQOLqGl3gQb9ddRMnlnaLi7gttrq8GGANx4%2fAWyDtfQ%3d&docid=14d1cd33fc7ca46a7ae9f8225741f6260https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/guestaccess.aspx?guestaccesstoken=tQOLqGl3gQb9ddRMnlnaLi7gttrq8GGANx4%2fAWyDtfQ%3d&docid=14d1cd33fc7ca46a7ae9f8225741f6260

============================================================

5-А

Створюємо спільний проект-презентацію «Весняні канікули»
Це посилання копіюєте і вставляєте в командний рядок , кожен учень добавляє тільки два слайди, на кожному ваше прізвище. Потім всім класом переглянемо.Удачі та хороших канікул.


http://vk.com/away.php?to=https%3A%2F%2Fobolon365-my.sharepoint.com%2Fpersonal%2Fl_riadnova_obolon365_net%2F_layouts%2F15%2Fguestaccess.aspx%3Fguestaccesstoken%3DDvw4zCitfbELv95A9jfM4Pdl8NPF2UsdSIXYLEwUG44%253d%26docid%3D12d8ff8d23f844d128ffe19a8444c0a7f&post=-79121348_188

або 

http://bit.ly/1b55keJ


===============================================================

5-Б

Створюємо спільний проект-презентацію «Весняні канікули»
Це посилання копіюєте і вставляєте в командний рядок , кожен учень добавляє тільки два слайди, на кожному ваше прізвище. Потім всім класом переглянемо.Удачі та хороших канікул.

https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/WopiFrame.aspx?guestaccesstoken=QjDPJD0uPekBemHlcelq0rTzkVtigZYV0ZlYv3SuBfI%3d&docid=11d7d454bc03e462f83ff0b4e8130c841&action=view

або

http://bit.ly/1di81vh


====================================================
9 клас
http://bit.ly/1EhsCcO
Картинки по запросу інформатика 8 клас ривкінд

або ж за цим посиланням  ( Все є на ваших хмарах)




Как быстро снять усталость после долгого сидения за компьютером



ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОНЛАЙН-КУРСЫ ПО HTML И CSS


http://htmlacademy.ru/

Календарне планування

Немає коментарів:

Дописати коментар