Вчителю

***************************  
Безкоштовний редактор векторної графіки
Vectr. Безкоштовний. Онлайн. https://vectr.com/ Можна і в телефоні(приховавши праву панель)
*************************** 
растровий графічний редактор, який би можна було використовувати на телефоні, для вивчення модуля "Графічний дизайн" у 10 (11) класі
Евгений Князев
https://www.photopea.com/ - майже нормальний photoshop
його зараз використовуємо в 11 класах
     ************       2022     ****************
вибір підручників  -          (тільки Історія України, Всесвітня та Інформатика, з іншими можна ознайомитись)
 можна переглянути зустріч з авторами видавництва "Ранок" в колонці "Приєднатись до зустрічі"  є посилання на ютюбканал    за цією адресою:
 https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-VuN-mqRo4jC1kwib1EEfIyUlB13m7j2/edit#gid=1072544196

а також можна переглянути конкурсні версії в бібліотеці Інститут модернізації освіти 9 клас: 

 


 
 

МОДЕЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМ
И ДЛЯ 5-9 КЛАСІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ (ЗАПРОВАДЖУЮТЬСЯ ПОЕТАПНО З 2022 РОКУ)
-------------------------------------------------

Hello-Site.ru. Бесплатный конструктор сайтов.
-------------------------------------------------    Біла дошка  https://whiteboard.fi/            https://whiteboard.fi/ 

 ----------------------------------------------

Моніторинг 28.09.2021
https://debug.monitoring.in.ua/
----------------------------------------------


Как отключить уведомления Classroom

Алексей Владимирович Мальцев Иногда бывает нужно отключить все или часть уведомлений по электронной почте о том, что ученики выполнили задания . В этом видео как раз рассказывается о том, как это сделать. Таймкоды: 0:00 Приветствие 0:18 Когда это может понадобиться? 1:29 Как отключить уведомления? 2:08 Выборочное отключение уведомлений по некоторым курсам

/*  

Як створити Google Форму з тестом?

     
Створення Google Форми з навчальним тестом

Используя Google формы очень просто организовать тестирование по вопросам в открытой форме, когда тестируемый не должен выбирать из предложенных вариантом, а может самостоятельно вписывать свой ответ. Сложность обычно возникает у преподавателей на этапе проверки, потому что необходимо вручную пересматривать и проверять ответ каждого.
0:00 Вступление
Но сегодня мы разберемся с тем, как можно сделать это без особых затрат сил и времени и все же использовать преимущества тестов в открытой форме
0:16 Как делает тесты большинство учителей
Таймкоды:
0:41 Почему не используют тесты в открытой форме?
0:59 Создаем тест в "открытой" форме
1:35 Как правильно проверять тест в "открытой" форме
2:18 Разбираем варианты ответов на правильные и неправильные


  Створення відеоконференції в Zoom

*/ **************** ***************************
До Нового года:
123 дн.  11 : 06 : 56
*************** ****************************
=========================================
 «Година коду» відбудеться 3-9 грудня в рамках тижня комп’ютерних наук по всьому світу. 

🔥Ініціатива, що об’єднує десятки мільйонів людей по всьому світу - знову в Україні!
✏️Година коду – це безкоштовна міжнародна освітня ініціатива, що спрямована на популяризацію ІТ серед учнів шкіл за допомогою проведення одного спеціально розробленого інтерактивного уроку інформатики.
🤩Чому це круто? Участь у заході допомагає відчути себе програмістом за одну годину. У формі гри та зі зрозумілими інструкціями дитина за одну годину вчиться писати код
відразу бачить результат своєї роботи і пишається зробленим.
📆Цього року ініціатива Година коду відбудеться 3-9 грудня в рамках тижня комп’ютерних наук по всьому світу.
BrainBasket Foundation вже четвертий рік поспіль проводить інформаційну кампанію в Україні щодо даної ініціативи.
ті, хто уже потренувався і хоче взяти участь зайдіть в кабінет інформатики каб 55, там вас зареєструють на цей захід.  https://hourofcode.com/ua/uk/learn ============= ================= ===============
6 способов сделать скриншот экрана на ноутбуке https://youtu.be/6Y9lHINqIBo


Здесь текстовая версия урока: http://www.inetkomp.ru/noutbuk/687-sd...
-------------
Олімпіади (місто)

web-дизайн (4 березня, апеляція — 6 березня);
- комп'ютерна графіка (11 березня, апеляція — 14 березня по вулиця М. Тимошенка 13Б, ауд. 
512А);
http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/index.html 
 
=================
  Google - СЕРВІСИ длЯ ВЧИТЕЛЯ

================

=========

Источник : БЛОГ ЕВГЕНИЯ ВЕРГУСА
=====================================

Урок № 10. Добавление музыки на слайд и сохранение его как видео. Как я создаю свою анимацию

https://youtu.be/gzuzuu7BZgw

=====================================

Новогодняя открытка в PowerPoint Анимированна открытка в PoverPoint

https://youtu.be/d8pKno5at7k =====================================
Мобільні технології

Plickers

https://www.plickers.com/

Plickers является мощным и простым инструментом, который позволяет учителям собирать данные формирующего оценивания в режиме реального времени без необходимости студенческих устройств   =====================================

QR коди

QR коди в освіті


QR-код – це винайдений десять років тому в Японії штрих-код у квадраті. Піднесення до степеня дало йому дві головні переваги: ​​велика місткість інформації та швидке зчитування будь-камерою, звідки і розшифровка абревіатури – quick-response код.


Чим же можуть бути корисними QR-коди для вчителів?
1. Що кодувати?

Це може бути відео з YouTube, локація на Google картах, файл з Dropbox, профіль в соцмережах, телефонний номер або e-mail. Словом все, що можна відправити поштою або через соціальні мережі, QR-коди дозволяють прикріпити до будь-якої поверхні: стіни, аркушу паперу, футболки, чашки тощо.
2. Захована підказка.
Вчитель може закодувати власні підказки, а потім роздрукувати отриманий QR-код разом із завданням. Кожен, кому знадобиться консультація по темі, отримає її в будь-якому зручному місці, просто зчитавши код.
3. Пригода.
QR Treasure Hunt Generator автоматично створює QR-вікторину із запропонованих питань. Потім роздруковані QR-коди можна розмістити в класі або по всьому шкільному подвір’ю. Учні, можливо, підтягнуть не тільки знання, а й свою фізичну підготовку.
4. Екскурсії
За тим же принципом можна запросто організувати екскурсію по школі. В кабінеті (коридорах, бібліотеці, в інших приміщеннях) потрібно розмістити роздрукований QR-код з посиланням на відео, аудіо або цілий фотоальбом. Багато музеїв вже давно використовують цей прийом, тим самим розширюючи експозицію не тільки поясненнями, але й додатковими матеріалами на зразок міні-фільму або навіть ігри за мотивами виставки. 
5. Інтерактивна розповідь.
QR-коди вміють зберігати в собі тексти невеликого обсягу, які можна зчитувати без підключення до Інтернету. Для творчих занять це надає чималі можливості. Приклад гри: потрібно придумати розповідь, що складається з декількох частин – в кінці кожної, як у комп’ютерній грі, буде кілька варіантів продовження. Можна створити інтерактивну версію казки про червону шапочку: з першого QR-коду зчитується зав’язка, а продовження можна вибрати самостійно («Скануйте код під номером 2, щоб героїня пішла безпосередньо через ліс, або під номером 3, щоб вона пішла в обхід з безпечної дорозі »).
6. Як кодувати?

Насамперед необхідно закодувати своє послання. Для створення власного QR-коду знадобляться тільки Інтернет, принтер і камера. Серед українських та україномовних ресурсів для створення QR-кодів слід виділити http://ua.qr-code-generator.comhttp://qrcodes.com.ua/http://www.qr-code.com.ua. Якщо бажаєте скористатися альтернативними варіантами, введіть в рядку адреси вашого браузера таку умову пошуку: “створити QR-код“.

7. Як зчитувати?

Найбільш популярною програмою для ОС Andoid є програма QR Droid, яка дозволяє зчитувати коди, створювати власні і відправляти друзям. Neoreader, - сервіс зі схожими функціями, працює на iOS і справляється з усіма типами кодів.


Тим, у кого немає смартфона, допоможе проста програма QRreader, в якій лише одна функція – досить піднести код до веб-камері, і додаток його зчитує. А якщо у вас немає і веб-камери, врятує розширення для Google Chrome, яке прочитає будь QR-код, що зустрівся в інтернеті.
Джерело: http://www.edutainme.ru/post/qr-kody-v-obrazovanii/ 

Джерело : http://teacher19cv.blogspot.com/p/qr.html =====================================

http://www.offnote.net/

Полезные онлайн сервисы для работы и отдыха

=========================================================

СКОРОЧЕННЯ ПОСИЛАНЬ

https://rebrandly.com/

https://clck.ru/

http://surl.li/bbpvm

https://bitly.com
======================
Заголовки в Excel. Как с ними работать? Как сделать сделать шапку в excel? Это частые вопросы при оформлении документа. Когда в файле больше 100 строк и вы листаете вниз, то уже не помните какому заголовку соответствует какой столбец. Знакомая ситуация? Разберемся. Сперва конечно, необходимо понять как закреплять заголовки в excel. Для этого существует специальная функция, доступная: Вид — панель Окно — Закрепить области (первая картинка). Как закрепить верхнюю строку или первый столбец понятно исходя из картинки выше. Но как закрепить область с более чем одной строками/столбцами? Тоже просто.

Выделите ячейку так, чтобы левая и верхняя граница ее обозначали границы закрепления области. Т.е. вся область выше и левее границ ячейки будет закреплена. Смотрите картинку ниже/
Заголовки в Excel
Очень часто, при печати больших таблиц заголовок удобно печатать на каждом листе. Как этого добиться? Необходимо перейти в меню ленты «Разметка страницы» и в панели «Параметры страницы» выбираем пункт «Печатать заголовки». Откроется окно:
Заголовки в Excel
В поле «сквозные строки» можно выбрать необходимы диапазоны, которые будут повторятся на каждом листе при печати.
На всякий случай напишу как делать
заголовки для таблиц в Word. Достаточно выбрать строку таблицы, вызвать правой кнопкой мыши меню и выбрать пункт меню Свойства таблицы…, на вкладке «Строка» выбираем пункт «повторять как заголовок на каждой странице».
Как разделить лист на несколько областей и прочие приемы удобства работы с несколькими листами или книгами, можно прочитать здесь
Дополнительно
Очень часто, название столбцов (A, B, C, D…) путают с заголовками столбцов. Чтобы вывести их на печать необходимо поставить галочку Заголовки строк и столбцов в разделе печать (картинка 3)

Так же если вместо названия столбцов (A, B, C, D…) появляются числа (1, 2, 3 …) это тоже может вызвать проблемы даже у опытного пользователя. Это удобный формат (R1C1) для работы по программированию в VBA. Как же изменить обратно на буквы? Зайдите в меню — левый верхний угол — параметры Excel — Формулы — раздел Работа с формулами — Стиль ссылок R1C1 — снять галочку.
R1C1
Источник :
http://excelworks.ru/2015/07/23/header-excel/
=====================================================================

Как обрезать столбцы и строки в Excel?
http://excelworks.ru/2015/07/23/header-excel/Предположим, что вам нужно сделать титульный лист для своего файла Excel. Как сделать красивый лист без лишних ячеек — обрезать столбцы и строки в Excel, чтобы их не было видно?
обрезать столбцы и строки в Excel
Как обычно, все не сложно. Задаете нужный заголовок, как показано на примере, после чего выделяете первый столбец, который нужно скрыть, т.е. F, нажимаете сочетание клавиш ctrl+shift+стрелка вправо (это выделит все столбцы до конца диапазона), нажимаете правой кнопкой мыши — Скрыть. Столбцы убрали.
Теперь тоже самое делаем со строками — выделяем строку 4, ctrl+shift+стрелка вниз, правой кнопкой мыши — Скрыть.
Все, получилось то, что на картинке.
Осталась одна проблема область печати. Как, сделать так, чтобы все красиво уместилось на один лист.
1ый Способ
Заходим Разметка страницы — Параметры страницы (см ниже)
обрезать столбцы и строки в Excel
В открывшемся окне выбираем нужные параметры, если нужно ограничить лист 1 страницей, «разместить не более чем на:» задаем значение 1 в обоих полях. Если же нужно чтобы, к примеру по ширине всегда был один лист, а по высоте бесконечно ставим ноль во втором окне.
обрезать столбцы и строки в Excel
2ой Способ
Заходим в панель Вид — в разделе Режимы просмотра книги выбираем Страничный режим. Теперь границы видимой области можно перемещать схватив за границу.
обрезать столбцы и строки в Excel
===========================================================================

Как столбцы сделать строками? Транспонирование в Excel
Встречали такое, да? К примеру, у вас есть 4 заголовка столбцов, нужно из них сделать 4 строки с этими же данными.
столбцы сделать строками
Сейчас вспоминаю, что если бы я знал этот прием, я бы сэкономил несколько часов сна в институте. Думаю Вам это пригодится.

Как столбцы сделать строками? 1-й способ. Специальная вставка

Итак все просто, чтобы столбцы сделать строками, т.е. транспонировать данные, необходимо выполнить простые действия.
Копируем диапазон. Выбираем куда вставить. Нажимаем правую кнопку мыши. Выбираем «Специальная вставка». В правом нижнем углу ставим галочку Транспонировать. ОК.
столбцы сделать строками
Вуаля. Строки вставились столбцами и наоборот.

Как столбцы сделать строками? 2-й способ. Функция =ТРАНСП()

Если нужно написать формулу с разворотом данных, например сослаться на другой лист, нужно воспользоваться специальной функцией.
Выберите (выделите) диапазон, в который нужно вставить перевернутую таблицу, т.е. с по А3:А6 на картинке. В строке формул, запишите формулу =ТРАНСП(A1:D1) как показано на картинке или скопируйте и подстройте под свой диапазон.
столбцы сделать строками
После чего обязательно нажмите комбинацию клавиш ctrl + shift + enter, чтобы включить формулу массива — специальную возможность для работы с диапазонами (функция будет отображаться в фигурных скобках).
столбцы сделать строками
Важно! Если ввести фигурные скобки вручную, массив работать не будет — информация будет восприниматься как текст.

===========================================

Вебінар "Проектна методика роботи з учнями"
Вебінар "Проектна методика роботи з учнями" з циклу вебінарів освітньої мережі Microsoft "Партнерство в навчанні". Доповідач Гущина Наталя Іванівна, науковий співробітник Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОНмолодьспорту.


===========================================


Excel выделение цветом ячеек по условиям

Categories: Excel   http://excelworks.ru/2015/10/05/vyidelenie-tsvetom/


Нужно выделить повторяющиеся значения в столбце? Надо выделить первые 5 максимальных ячеек?  Необходимо сделать термальную шкалу, для наглядности (цвет меняется в зависимости от увеличения/уменьшения значения ячеек). В Excel выделение цветом ячеек редактируется специальной функцией «Условное форматирование». Очень рекомендую.
,Excel выделение цветом
Для начала, в главном меню найдите раздел Стили и нажмите на кнопку Условное форматирование, откроется меню, с разными вариантами редактирования.
Excel выделение цветом

Excel выделение цветом ячеек по условиям

Для этого зайдите в пункт Правила выделения ячеек. Если к примеру, вам нужно выделить все ячейки больше 100, нажмите кнопку Больше.
Excel выделение цветом
По умолчанию, предлагается выделить красным цветом, но вы можете задать нужное форматирование ячеек.

Выделение повторяющихся значений, в т.ч. по нескольким столбцам

Чтобы выделить все повторяющиеся значения выберите соответствующее меню (см. картинку)
Что делать если необходимо найти повторения по двум и более столбцам, например когда ФИО в разных столбцах? Сделайте еще один столбец и задайте значение формулой =СЦЕПИТЬ().

Выделение цветом первых/последних значений

Excel выделение цветом
Для этого зайдите в пункт Правила отбора первых и последних ячеек и выберите нужный пункт. Помимо того, что можно выделить первые/последние значения (в том числе и по процентам). Но мне больше всего нравиться возможность выделить данные выше и ниже среднего. Очень удобно для просмотра хороших и плохих результатов.
Excel выделение цветом

Построение термальной диаграммы и гистограммы

Классная функция визуализации данных. Суть в том что, в зависимости от величины значения в столбце или строке ячейка подсвечивается определенным оттенком. Таблицы воспринимаются гораздо лучше на глаз. Принимать решение становится проще. Рекомендую для презентаций и аналитики — гистрограммы в ячейках и термальные диаграммы основа простой визуализации, на мой взгляд.
Excel выделение цветом

Выделение цветом ячеек содержащих определенный текст

Очень часто нужно найти ячейки, которые содержат определенный набор символов, можно конечно воспользоваться функцией = ПОИСК(), но проще и быстрее перейти в условное форматирование — Правила отбора ячеек — Текст содержит (см. картинку 2). Очень полезно при работе с текстом. Пример, когда в столбце у вас записаны ФИО сотрудников, а надо отобрать всех коллег Ивановых. Выделяем ячейки по содержащие текст Иванов и фильтруем таблицу по цвету.

Фильтр по цвету

Помимо вышеперечисленных возможностей вы можете отфильтровать выделенные ячейки по цвету обычном фильтром.
Excel выделение цветом

Проверка условий форматирования

Для того чтобы проверить какие условные форматирования у Вас уже заданы, пройдите Главная — Условное форматирование — Управление правилами, здесь вы сможете отредактировать уже заданные условия выделения цветом ячеек.
Excel выделение цветом
Важно! Условное форматирование при неправильном использовании зачастую является причиной тормозов Excel. Происходит это если вы много раз копируете ячейки с выделением цветом. Тогда у вас может быть множество условий с цветом. Я сам видело более тысячи условий. Подробнее о тормозах Excel и их причинах читайте здесь. Эта статья помогла не одной сотне людей ;)
--------------------------------------

Padlet: цифровая стена с вашими документами и мультимедийными файлами

которой вы или любой желающий сможет оставить свой автограф, прикрепить картинку, разместить свой файл или объявление.
Приступить к изучению возможностей сервиса можно сразу со стартовой страницы. Для этого достаточно просто нажать кнопку Build a Wall. После этого мы сразу можем увидеть свою, пока что еще чистую, стену характерного серого цвета. Но долго рассматривать голые стены смысла нет, поэтому начнем наполнять ее содержанием.
Для этого необходимо просто сделать двойной щелчок в любом месте страницы, после чего появится специальная формочка, позволяющая загрузить файл со своего компьютера, указать ссылку на страницу или картинку в сети или даже вставить снимок с веб-камеры. Обратите внимание, что Padlet умеет не только сохранять файлы, но и отображать многие из них в удобном встроенном просмотрщике, появляющемся поверх стены.
Каждая страница-стена имеет свой уникальный адрес, которым вы можете поделиться со своими коллегами и они, таким образом, могут присоединиться к ее редактированию. Вы можете настроить уровни доступа, так что гости вашей страницы смогут только просматривать, добавлять материалы или получат полный доступ. Эти и другие настройки вы сможете изменить в специальной правой панели, появляющейся после щелчка по кнопке с шестеренкой.
Padlet
Здесь же вы можете добавить заголовок и описание страницы, изменить фон, указать желаемый шаблон размещения элементов (свободный или сетка) и многое другое. Большинство опций доступно без регистрации, однако некоторые, например получение уведомлений о изменениях на вашей стене, требуют создания учетной записи. Что, впрочем, сделать совсем не трудно и занимает не больше минуты.
Если вы захотите поделиться своей страницей, то для этого есть специальный раздел Share, где предусмотрены практически все возможные функции экспорта. Так, вы можете отправить страницу Padlet в популярные социальные сети, сохранить в виде электронного документа в форматах PDF, Exel, CSV, получить RSS-фид или отправить по электронной почте, вставить в свою страницу или блог с помощью html-кода и даже использовать мобильную версию.
Padlet Подводя итог, можно сделать вывод, что Padlet – это замечательно интуитивный, удобный и многофункциональный сервис для хранения, организации и совместной работы с различными материалами. Сервис полностью бесплатен и не имеет каких-либо ограничений на количество создаваемых страниц.
Padlet (веб-приложение)
Скачать @
Chrome Web Store

Разработчик: неизвестно
Цена: Бесплатно

Цена: Бесплатно
================== =======================


http://www.chaynikam.info/ukr/stranicaword.html



======================== =====
Типи сучасного уроку
З САЙТУ
 
http://bit.ly/1RFEaJU

За основною дидактичною метою уроки поділяються на шість 
основних типів:
1. Уроки засвоєння нових знань;
2. Формування навичок і вмінь;
3. Узагальнення і систематизація знань і вмінь;
4. Контролю і корекції знань і вмінь;
5. Практичного застосування знань, навичок і умінь;
6.  Комбіновані.

1. Урок засвоєння нових знань
Основна дидактична мета: ознайомлення з новими фактами, поняттями, законами, теоріями, твердженнями, з'ясування їх суті. Основні структурні компоненти, що характеризують даний тип уроку:
а) ознайомлення із змістом нового матеріалу;
б) встановлення деяких залежностей і зв'язків між елементами нових знань.
Структура уроку:
1. Перевірка домашнього завдання.
2. Актуалізація і корекція опорних знань, навичок і вмінь; повідомлення теми, цілей і завдань уроку; актуалізація мотивації учіння учнів.
3. Вивчення нового матеріалу (вступні, мотиваційні та пізнавальні вправи).
а). Первинне застосування нових знань (пробні вправи);
б).  Самостійне застосування учнями знань у стандартних ситуаціях (тренувальні вправи за зразком, інструкцією, завданням);

в). Творче перенесення знань і навичок у нові ситуації (творчі вправи).
4.  Підсумки уроку.
5.  Повідомлення домашнього завдання.
2. Урок формування навичок і вмінь
 1. Перевірка домашнього завдання.
2. Актуалізація і корекція опорних знань, навичок і вмінь; повідомлення теми, цілей і завдань уроку; актуалізація мотивації учіння учнів.
3.Вивчення нового матеріалу (вступні, мотиваційні та пізнавальні вправи); первинне застосування нових знань (пробні вправи);
а).  Самостійне застосування учнями знань у стандартних ситуаціях (тренувальні вправи за зразком, інструкцією, завданням); творче перенесення знань і навичок у нові ситуації (творчі вправи).
4. Підсумки уроку.
5.  Повідомлення домашнього завдання.
Основна дидактична мета: з'ясування можливостей застосування знань у навчальному пізнанні і практичних ситуаціях, формування досвіду такого застосування, предметних і загальних навчальних вмінь.
Різновиди даного типу:
2.1. Урок первинного формування вмінь.
Основна дидактична мета: з'ясування сутності і структури вміння, формування алгоритму його реалізації.
Основні структурні компоненти:
а) актуалізація знань, які лежать в основі уміння;
б) ознайомлення із сутністю уміння, складом і послідовністю виконання дій;
в) первинне застосування одержаних знань про способи дій на основі виконання пробних вправ;
г) виконання зазначених дій у стандартних умовах (вправи за зразком, аналогією, інструкцією).
2.2. Урок творчого застосування знань і вдосконалення вмінь.
Основна дидактична мета: забезпечення переносу знань і способів дій в нові умови.
Основні структурні компоненти: а) перевірка стану засвоєння знань і сформованості уміння на рівні застосування їх у стандартних ситуаціях;
б) перенесення знань і засвоєння способів дій у частково змінені або нові ситуації (творчі вправи).
3. Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь.
Головна дидактична мета: узагальнення та систематизація  вивченого матеріалу, визначення в ньому основних понять, закономірностей, сфер застосування етапів процесу пізнання. Урок може складатися з трьох частин:
1)    фронтальне повторення пройденого матеріалу за питаннями;
2)    визначення та вирішення проблеми;
3)    експериментальна робота.
Основна риса узагальнюючих  уроків – набуття школярами нових знань на базі систематизації та узагальнення, переосмислення накопичених знань. Такий урок може бути побудовано на самостійній роботі учнів з індивідуальними дидактичними картками і таблицями, підручником чи додатковою літературою. Узагальнення і систематизація знань не тільки спонукає до кращого запам’ятовування та застосування знань, але й підвищує їх рівень, допомагає  засвоїти фундаментальні знання. На таких уроках використовується багато засобів навчання: карти, схеми, таблиці, навчальні картини, екранні засоби, плакати, статистичний матеріал. Сьогодні такі уроки передбачені програмою як тематичні.
Основна дидактична мета: виявлення істотних зв'язків між елементами знань, їх групування і класифікація, введення вивченого в систему раніше засвоєного.
Основні структурні компоненти:
а) повторення основних фактів, понять, правил, законів;
б) узагальнення знань;
в) узагальнення умінь.
4. Урок контролю і корекції знань і вмінь.
1.Повідомлення теми, цілей та завдань уроку.
2.  Актуалізація мотивації учіння учнів.
3. Перевірка знання учнями фактичного матеріалу й основних понять; перевірка глибини осмислення учнями знань і ступеня їх узагальнення.
4. Застосування учнями знань у стандартних і змінних умовах.
5. Перевірка, аналіз і оцінка виконаних під час уроку робіт.
6.  Підсумки уроку.
7. Повідомлення домашнього завдання.
Основна дидактична мета: виявлення якостей знань і вмінь, що характеризують стан засвоєння учнями логічно завершеного блоку навчального матеріалу.
Різновиди даного типу:
4.1. Урок контролю знань і вмінь.
Основна дидактична мета: виявлення рівня засвоєння навчального матеріалу, в тому числі досягнення передбачених програмою обов'язкових результатів навчання.
Основні структурні компоненти:
а) перевірка знань фактичного матеріалу на рівні репродукції;
б) перевірка осмислення знань (розуміння сутності понять, тверджень, ілюстрування прикладами, встановлення взаємозв'язків у вивченому тощо);
в) перевірка умінь застосувати вивчене у знайомих і змінених (нових) ситуаціях.
4.2. Урок аналізу письмових робіт.
Основна дидактична мета: корекція знань і вмінь на основі аналізу допущених помилок.
Основні структурні компоненти:
а) узагальнена характеристика якості виконання робіт;
б) аналіз допущених помилок;
в) робота над усуненням виявлених прогалин у знаннях і уміннях.
5. Комбінований урок.
Комбінований урок поєднує дві або більше дидактичні мети уроків попередніх типів.
Структура комбінованого уроку:
1.Перевірка виконання учнями домашнього завдання практичного характеру; перевірка, оцінка і корекція раніше засвоєних знань, навичок і вмінь; відтворення і корекція опорних знань учнів.
2. Повідомлення теми, мети і завдань уроку та формування мотивації учіння.
3. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу.
4. Осмислення, узагальнення і систематизація нових знань.
5. Підсумки уроку.
6. Повідомлення домашнього завдання.
З усіх зазначених типів комбінований урок найпоширеніший у сучасній загальноосвітній школі. Йому належить 75-80 відсотків загальної кількості уроків, що проводяться. Цей тип уроку здебільшого використовується в початкових і середніх класах.

6. Уроки практичного застосування знань, навичок і умінь
1. Перевірка домашнього завдання.
2. Актуалізація і корекція опорних знань, навичок і вмінь; повідомлення теми, цілей і завдань уроку; актуалізація мотивації учіння учнів; осмислення змісту й послідовності застосування способів виконання дій.
3. Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.
4. Звіт учнів про роботу і теоретичне обгрунтування отриманих результатів.
5. Підсумки уроку.
6.  Повідомлення домашнього завдання.
 Практична робота.Мета такого уроку – обробка та закріплення теоретичних умінь та навичок на практиці. На цих уроках проводяться великі за обсягом і складні за змістом роботи. Уроки практичних робіт містять такі структурні елементи:
o    Постановка навчально-виховних завдань;
o    Ознайомлення учнів з навчальними засобами, необхідними для виконання практичної роботи; інструкціями щодо оволодіння прийомами навчальної діяльності і оформлення отриманих результатів;
o    Власне проведення роботи;
o    Підведення підсумків і домашнє завдання.
Результат цього типу уроків залежить від ступеня оволодіння учнями прийомами навчальної роботи: порівнювати, зіставляти, робити висновки, розраховувати, аналізувати, встановлювати залежність.
Контрольна робота.Контрольна робота – поточна, періодична, підсумкова, забезпечує зворотний зв'язок, що дозволяє коригувати діяльність учителя та учнів, її результативність, виявляти резерви подальшого вдосконалення навчання.
Поточні контрольні роботи.Проводяться в ході навчального процесу для отримання оперативної інформації про рівень засвоєння теоретичних знань та практичних навичок учнів. Вони проводяться в основному за змістом логічно завершеної дидактичної теми (чи кількох уроків з теми) програмового матеріалу з метою своєчасної корекції навчально-виховного процесу та забезпечення успішного просування учнів до  засвоєння наступних розділів чи тем навчального курсу. При цьому слід дотримуватись таких вимог:
-  чітке визначення змісту контрольної роботи відповідно до вивченого матеріалу;
-   виділення в ньому головного, істотного;
-  вибір раціональних форм проведення контрольної роботи (фронтальна, групова, індивідуальна);
-   своєчасна корекція знань, умінь і навичок учнів;
- психологічний настрій та формування в учнів позитивної установки на проведення контрольної роботи.;
-   оптимальність навчально-методичного забезпечення проведення контрольної роботи.
Періодичні контрольні роботиПроводяться після вивчення логічно завершеного розділу навчальної програми ( у кінці четверті, семестру чи навчального року).
Основні вимоги до періодичних контрольних робіт такі:
–    визначення вузлових тем у вивченому розділі програмного матеріалу та виділення в них основних питань, правил, алгоритмів, принципів, закономірностей, законів тощо, які є обов’язковими для засвоєння учнями;
–    оптимальність змісту та обсягу контрольної роботи;
–    складність та посильність завдань, диференційованість завдань з урахуванням індивідуальних особливостей учнів та рівнів їх навчальної підготовленості;
–    врахування при розробці змісту контрольних завдань прогалин у засвоєнні програмового матеріалу.
Підсумкові контрольні роботи.Проводяться в кінці четверті та навчального року. Основні вимоги до такого типу контрольних робіт:
–    зміст перевірочних питань, завдань повинен носити узагальнюючий, синтезований характер, охоплювати вузлові, центральні, провідні ідеї, аспекти, закони, закономірності, які є фундаментом даного навчального предмета чи окремого його курсу, розділу;
–    мають бути розраховані переважно на реконструктивний та творчий рівень знань учнів;
–    диференційовані (у кількох варіантах, тестах, картках тощо);
–    передбачають виконання учнями контрольних завдань за допомогою задіяння широкого комплексу способів, методів, засобів;
–    мають бути посильними за обсягом, узгодженими за кількістю годин, відведених на її виконання.
Розв’язування задач.Такі уроки мають багато функцій:
o    пізнання і засвоєння понять,  які вивчаються, явищ і закономірностей;
o    обробка знань та формування умінь, застосування їх на практиці;
o    повторення пройденого, сприяння встановленню зв’язку вивченого з життям і виробництвом в усіх його різновидах;
o    створення проблемних ситуацій.
Такі уроки вчать працювати, бути цілеспрямованими і самостійними, творчо активними. Важливе значення має формування в учнів узагальнюючих умінь, вироблення загальних підходів. Використовуються індивідуальні та групові форми роботи.
Рейтингово-вибірковий диктант.Такий вид навчальної діяльності пропонується учням для оцінки достовірності 10 – 12 суджень, які зачитує учитель. Відповідь позначається значком + (так), якщо судження правильне, а якщо помилкове – значком «–« (ні). Відповіді на запитання записуються в один ряд і нумеруються.
Консультація.Урок-консультація – це специфічна форма організації навчально-виховного процесу, яка проводиться перед контрольно-заліковими уроками.
Його мета – усунути прогалини в знаннях, уміннях та навичках учнів, попередити можливі помилки на контрольно-залікових уроках, виділити  головне, істотне у змісті матеріалу, що вивчався раніше, та акцентувати  на нього увагу учнів. Такі уроки надають навчальну допомогу учням і забезпечують інтереси всіх груп учнів:
–    які недостатньо засвоїли теоретичний матеріал;
–    які не засвоїли прийоми роботи з обладнанням, картами, схемами;
–    які не навчилися вирішувати типові задачі; 
–    які потребують порад щодо написання рефератів, доповідей.
Консультації навчальні.Допомагають у наданні допомоги учням щодо засвоєння окремих тем або розділів навчального курсу, а також поглибленого вивчення предмета.
Під час проведення консультацій учні мають можливість поставити питання, намагаються дати відповіді на них, слухають пояснення вчителя-предметника або запрошених спеціалістів.
Розрізняють консультації:
1)    загальнокласні;
2)    групові;
3)    індивідуальні.
Правильно організована консультація:
–    допомагає подолати прогалини в знаннях;
–    виховує в учнів самоконтроль, критичне ставлення до своїх знань;
–    допомагає правильно встановити рівень власної навченості.
Консультативне спілкування вчить школярів точності формулювання проблем та питань, що виникають.
Використані джерела: 1.    Різні види нетрадиційних уроків. Дидактика. Навчальний посібник / І.В. Малафіїк –  К.: Кондор, 2009.–  406 c.
2. Ягупов В.В. Педагогіка: Навч. посібник /В.В. Ягупов. – К. : Либідь, 2002. - 560 с.
3. Нетрадиційні уроки. [Електронний ресурс]- режим доступу до статті: konserq. ucoz. Ua
Win
Вызов меню «Пуск».
Win + B
Комбинация позволяет выбрать нужную иконку в системном трее. А также дает возможность переключаться между разными иконками с помощью курсорных клавиш.
Win + D
Это сочетание клавиш показывает «Рабочий стол».
Win + E
Открывает Проводник Windows.
Win + F
Данная комбинация позволяет открыть «Поиск», не используя компьютерную мышь.
Win + L
Такое сочетание клавиш блокирует компьютер.
Win + M
Если ты желаешь свернуть все окна, воспользуйся этой комбинацией.
Win + P
Позволяет переключить режим работы дополнительного монитора или проектора.
Win + R
Открывает диалог «Выполнить».
Win + T
Активирует «Панель задач».
Win + U Позволяет открыть «Центр специальных возможностей».
Win + X
В Windows 7 такая комбинация открывает центр мобильных приложений. В Windows 8 — меню «Пуск».
Win + Pause
Позволяет открыть «Свойства системы».
Win + F1
Эта комбинация открывает справку Windows.
Win + Ctrl + 1 + 2 + 3
Обеспечивает переключение между разными окнами одной программы.
Win + Стрелка вверх
Комбинация этих клавиш позволяет развернуть окно на весь экран.
Восстанавливает и минимизирует окно.
Win + Стрелка вправо или влево
Прижимает окно к правой или левой стороне экрана.
Win + Shift + Стрелка вправо или влево
Позволяет переместить окно на другой монитор.
Win + Пробел
В Windows 7 эта комбинация позволяет переключиться на «Рабочий стол». В Windows 8 — переключиться между раскладками.
Win + Кнопка +
Это сочетание клавиш увеличивает масштаб экрана.
Win + Кнопка –
Позволяет уменьшить масштаб.
=================================================







Таймер обратного отсчета