Щоденник для учнів



Щоденник

В  щоденнику  містяться  домашні  завдання  для вас,
мої дорогі учні

ЩОДЕННИК

відповідальна: ______Ряднова Людмила Анатоліївна____________

2024-2025 навчальний рік
Вітаємо вас в новому навчальному році!
                                Здоров'я, успіхів !!!
   
Завдання для вас розмістили по класам, щоб відкрити завдання потрібно знайти   малюнок свого класу на стрінці або справа сторінки знайти свій клас та відкрити.

 
===========================
Перетворюємо свій ескіз на акуратні піктограми | AutoDraw

https://www.autodraw.com/ 
       ===========================
=======================================================
https://pepi.com.ua/rozmalovky/online
розмальовки

====================================================== гонки
=============================================================
. Створення власних казок за допомогою штучного інтелекту
       Штучний інтелект, або скорочено ШІ — це галузь комп’ютерних наук, яка фокусується на розробці машин і систем, здатних виконувати завдання, що зазвичай вимагають людського інтелекту, такі як навчання, розв’язання проблем і прийняття рішень. В основі ШІ лежить ідея створення машин, які можуть мислити й міркувати, як люди, і можуть вчитися на власному досвіді, щоб з часом покращувати свою продуктивність. Сфера штучного інтелекту постійно розвивається і має потенціал революціонізувати багато аспектів нашого життя — від охорони здоров’я і фінансів до транспорту і розваг.
- Для роботи на уроці нам потрібно: телефон, інтернет, електронна пошта та пароль від неї. 
    Тому для роботи із ШІ ми з вами створимо нові електронні скриньки (створюють електронні скриньки і записують їх та паролі в робочий зошит з інформатики). 
-  Отже зараз ми з вами будемо створювати власні казки за допомогою ШІ.  Спочатку подивіться на екран.  Створити казку і зачитати її.  Показати, що потрібно прописати сюжет, потім змінити картинку в казці, додати або видалити сюжет, тобто редагувати її. Якщо ви зареєструвались на цьому сайті, то ваша казка зберігається у вас автоматично. 
https://kazka.fun/
переглянути сайт
 Зареєструватись і створюють власну казку. 
!!!  Зверніьб увагу  на те, що в казці має бути щасливе закінчення і повчальний висновок

Скопіювати посилання та надіслати в класрум
=============================================
Закінчення  2019-2020 н.р




  ==============================================

Правила техніки безпеки в кабінеті інформатики



Анімація
  

Навчання під час карантину

999999999     Завдання на карантин   9 клас  999999999999
20.03.2020- завдання 2 (9 кл)   =  13.03.2020 завдання 1 (9 кл)
Виконати:Задача. Підрахувати кількість парних та непарних чисел в послідовності А розміром з 10 символів
var  
  Form1: TForm1;       a:array[0..9] of integer;     i,p,n:integer;
  procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
begin
   n:=0;   P:=0;    //очистка лічильників p-парних і n -непарних
   (* заповнення масиву з Мемо1*)
  for i:=0 to 9 do
  a[i]:=StrToInt(Memo1.Lines[i]);
    //підрахувати кількість парних і не парних чисел
   for i:=0 to 9 do 
    if a[i] mod 2=0 then p:=p+1 else n:=n+1;
     Edit1.Text:=IntToStr(p);   //виведення кількості парних в Edit1
      Edit2.Text:=IntToStr(n);   //виведення кількості не парних в Edit2
end; 
Завдання: 1.Створити проект: В масиві А з 10 елементів підрахувати кількість  додатніх та від'ємних чисел. 
2. Виконати практичну роботу №6 стор  173-174
3.Повторити  § 6.1
Виконані завдання надіслати на скриньки до  20.03
============================= ======================== =====================

21_05_2019   Тест НТМЛ   1. Перейти за посиланням join.naurok.ua пройти тест, зберегти фото з оцінкою
2.Код доступу 832902
3.У віконечко ввести :клас, прізвище, ім'я
4.Натиснути "Приєднатись"
5. пройти тест, зберегти фото з оцінкою
5.Зберегти копію картинки з оцінкою
5. Натиснути СКРІПКУ і додати файл з оцінкою
6. Натиснути "Позначити як виконане" або ж "Здати"
Удачі !!!"
7777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777
 ДЗ  06-09.11 2019Тест "Основи інформаційної безпеки"
https://docs.google.com/forms/d/1C3TpFBr13GCLUNypDeQDvtEbF012Kf8qzdkcLu91K88/edit?usp=sharing

Джерело : http://oksanakovalenko.blogspot.com/
Запавнення та виведення масиву приклад:
 
============================= ============
================= ==================== ================ =========
                              =====              15.11.2019             =================
Дати відповіді на запитання та надіслати відповідь  за посиланням   https://forms.gle/BRTVg1QF4D7wACx47

(зараховую тільки ті відповіді, які мають нормальну назву електронної скриньки  і першу відповідь )
============ ================== ===
Хмарне середовище (тест) 06 травня
Людмила Ряднова02:00 (Змінено 02:33)
Додати коментар до курсу
 Код доступу       1.Зайти на сайт  , вказати своє прізвище та ім'я та клас. 
 
2.Вибрати правильні відповіді (зверніть увагу, там де потрібно натиснути - Зберегти відповідь -натисніть.
Відповідей може бути декілька.   
  
3.Зробити копію екрана з оцінкою та встати в Word.     
4.Файл назвати Прізвище_дата напр. Чудовий Травень_2019_05_06      
5.Внизу вибрати Скріпку та прикріпити файл. Надіслати.
 Не забудьте натиснути ПОЗНАЧИТИ ЯК ВИКОНАНЕ або ЗДАТИ      
6.Удачі !!!

Зразок :Ваша робота
Здано
СКАСУВАТИ НАДСИЛАННЯ

Додати приватний коментар…
----Навчання під час карантину
Завдання на карантин 16.03 2020 
20.03.2020- завдання 2 (8 кл -виконати до24)
Для того щоб краще зрозуміти логічні вирази - повторити  § 6.3 та переглянути відео:

Операції над логічними виразами | 8 клас | Розділ 6

стор 199


13.03.2020 завдання 1 (8 кл)
Дати відповіді на запитання та створити проекти  в зошиті (створення програми) Копії екрану та зошита переслати на скриньку


кккк***8***кккккккккккккккк*** 8 ****кккккк

==============================================

              

Навчання під час карантину

виконати до 21.03
=====  06.04 -12.04.20  ===
Завдання:
          1.Повторити  § 3.2 стор 73 ( підручник пар 3.2)
         2. Переглянути відео і виконати ці ж завдання, записати для себе приклади ( вони пригодяться в майбутньому)
        3. Перевірити себе – дати відповіді на запитання біля параграфа
!!! 4.  Створити проект в Scratch в якому спрайт  «ракета»  хаотично (випадковим методом) рухається по сцені, зустрівши інший спрайт –аварія, вибухає. Для цього ефекту потрібно використати ще інший образ  ( вибух)  
 Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм


Переслати виконання тільки 4 завдання
7 ***** карантин ********7 

Урок  12.04- 17.04

НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

виконати до 17.04
Таблиці, електронні таблиці. Табличний процесор, його призначення. Типи даних: число, текст, формула. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора.
ІІ. Актуалізація опорних знань
1.     Де вам траплялися дані, що подані у вигляді таблиці? Наведіть приклади таблиць.
2.     Які ви знаєте об'єкти вікна текстового процесора Word? Поясніть призначення кожного з них.
3.     Які засоби використовуються для навігації в текстовому процесорі Word?
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
Одним із найважливіших засобів опрацювання і зберігання інформації є  таблиці. Вони можуть утворювати документ або бути його частиною.

Інформатика 7 клас Ривкінд підручник
пар. 4.1 стор 91

Перегляньте підручник параграф 4.1. та    презентацію.
Дати письмо(можна у Word) на запитання




=====================================================
===================================================

************************************
2019 н.р
Вкладання файлів




       
Правила поведінки. Поштова служба Інтернету

7 клас.. Електронні таблиці. Табличний процесор 

Пройти ТЕСТ  копіювати оцінку та надіслати вчителю
  r-mil@ukr.net
7 ексель для закріплення   https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4733
т   
Єтикет листування
    




10        

<b>Iнформатика (Морзе, Вембер, Кузьмінська) 10 клас</b>Інформатика рівень стандарту (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 10 клас

НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
16.03 2020 е.скриньки :  
 Л.А.- r-mil@ukr.net ;   milaar09@gmail.com  ,
 C.M.- 16-00@i.ua 
Завдання 1.
Збір інформації та аналітика про вірус по Україні по областям, по "іноземцям", по "службовцям" по дням,
захворіло-   померло -   вилікувалось.

Та також аналогічно про інші країни.

З обов'язковим додаванням посилання на джерело інформації.
** 10 
********** 10**** 10**карантин
Д,З  02.04 2019  для 10а, 10б, 10в   ознайомитись §4.1  стор 108, 
11                                              

Навчання під час карантину

Завдання на карантин 16.03 2020 
Дорогі 11-ти класники, ми трішки затримали завдання, я все ж мала надію на зустріч, але час летить...
Тому завдання на цей тиждень виконати 2 роботи – до 28.03
Скриньки памятаєте : Л.А.- r-mil@ukr.net ;   milaar09@gmail.com  , C.M.- 16-00@i.ua
 Завдання : Створити бігборд      1.Коронавірус;
                                                           2. Пандемія коронавірусу.

 
Завдання 3: створити макет соціального плакату (білборду) «Всесвітній день Землі».
                                                  Дедлайн :30.03 – 04.04
«Спутник показал, как благодаря карантину очистился воздух в Европе…» ;  https://qps.ru/ELUxM

……….
20 березня - Всесвітній день Землі


Поняття моделі
 
Поняття алгоритму. Властивості алгоритму.
Форми подання алгоритму.
Відповісти на запитання  § 1.
**** 555555555555555555555555555555555555 
линии


Бондаренко ОО,.. 2018

ЙЯ Ривеінд -2018
Й Я Ривкінд -2016


підручник   
2018 - 2019 

Навчання під час карантину Діти, завдання від 15.04 2020 дивіться в закладочка "5 клас" справа на цій же сторінці

5 клас
Виконати до п’ятниці, в суботу даємо нове завдання , якщо є запитання пишіть на скриньки  Л.А.-  r-mil@ukr.netC.M.- 16-00@i.ua, адреса блогу з підручниками http://r-mil.blogspot.com/ в щоденнику для учнів.
5 - 6 клас 
Повторити
 §16.  Алгоритми та його властивості.  Підручник Бондаренко О.О  Стор 91, (або на блозі відразу весь  параграф, там же і буде пізніше тест).
Прочитати
§4.4. Повторення. Алгоритми (цикли). Алгоритми з повторенням.
Стор 186. Підручник Ривкінд.. 2018 (або на блозі відразу весь  параграф).
Виконати
Підручник Ривкінд.. 2018
п 16
Бондаренко О.О. п 16
п 4.4
Ривкінд Й.Я п 4.4
Підручник Ривкінд.. 2018 стор 192

Створити проект  в середовищі програмування Скретч , зробити копію екрану , вставити до відповідей на запитання ,зберегти під назвою клас_Прізвише_Ім’я< та надіслати на скриньку вчителя.
-----------------     Для 6 класу додатково            -----------------

Завдання 2. Діти , мені сподобався ось цей проект в скретч, спробуйте, і вас сподобається
https://youtu.be/ZM_X1chvqtE
Кольорові лінії

** 5  *********** карантин ********** 5 **
додатково    Інформатика 5 клас



Publish at Calameo
======= ===== ==== ==== ==== ==== ====

18. Тема:"Способи опису алгоритмую Алгоритмічні структури"
Тест 16. Алгоритм та його властивості   https://qps.ru/bSVA2

або 
http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/nformatika-pdrychnik-dlya-5-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti-avtori-bondarenko-o-o-lastovetskiyi-v-v-pilipchyk-o-p-shestopalov-a/test-16-algoritm-ta-yiogo-vlastivost/test-16-algoritm-ta-yiogo-vlastivost


отриману оцінку показати вчителю
=== ==== === === === === === === === ==== ==== ==== === === ====
88888888888888
Локальна мережа, використання мережевих папок

 Інформатика 5 клас 2018 - 2019 - 60 стор.

    

- ДЗ. на 19.11  чит  §§ 2.1, 2.2  , дати відповіді на запитання біля параграфів


                                                                      

***** 6 ****6******6 ********6 *****
    линии
6 клас 

Завдання в закладочці 6 клас справа ( на цій же сторінці) Навчання під час карантину


Виконати до п’ятниці (20.03) , в суботу даємо нове завдання , якщо є запитання пишіть на скриньки  Л.А.-  r-mil@ukr.net,  C.M.- 16-00@i.ua, адреса блогу з підручниками http://r-mil.blogspot.com/ в щоденнику для учнів.
5 - 6 клас 
Повторити
 §16.  Алгоритми та його властивості.  Підручник Бондаренко О.О  Стор 91, (або на блозі відразу весь  параграф, там же і буде пізніше тест).
Прочитати
§4.4. Повторення. Алгоритми (цикли). Алгоритми з повторенням.
Стор 186. Підручник Ривкінд.. 2018 (або на блозі відразу весь  параграф).
Виконати
Підручник Ривкінд.. 2018
п 16
Бондаренко О.О. п 16
п 4.4
Ривкіно Й.Я. п 4.4
  
підручник Ривкін стор  192


Створити проект  в середовищі програмування Скретч , зробити копію екрану , вставити до відповідей на запитання ,зберегти під назвою клас_Прізвише_Ім’я< та надіслати на скриньку вчителя.
-----------------     Для 6 класу додатково            -----------------

Завдання 2. Діти , мені сподобався ось цей проект в скретч, спробуйте, і вас сподобається
https://youtu.be/ZM_X1chvqtE
====== Пори року ( виконати 7.04 - 12.04)  ==========


Завдання підвищеного рівня


***** 6 **** карантин  ********6 *****
линии
*******************************************

**************** 2019 ************

10_12_2019  Виконайте тестове завдання 10 із автоматичною перевіркою результату. 
фото оцінки принести учителю.
--------------------------


 

Спільні документи "6-А Весняні канікули та Великдень 2018"
6-А - https://goo.gl/t5NZ6q
6-Б
6-В - https://goo.gl/gqS8Qc
24,01 2019 Опитування https://goo.gl/forms/zNSOlryajwBoTDAx1
========================

Відповісти на тестові запитання графічного редактора
https://goo.gl/forms/6RwZXLUiwXJakOOJ2

=================== ==============

2016-2017 н.р

10-Б Спільний документ

власну  думку занести в рядочок за номером комп'ютера

виконати на 17.04.17

10-А Спільний документs://docs.google.com/document/

власну  думку занести в рядочок за номером комп'ютера

виконати на 21.04.17
=======================

Для 9 класів 21.03.2017


1.Заповнити таблицю "Плани на канікули"

Створити спільну презентацію на тему "Не зашкодь !"

 - своєму зоров’ю

- близьким, рідним

- тваринам

- рослинам

- ...
                                  2. 

===================================



==========================================================
Для 4 класу
ps://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/guestaccess.aspx?folderid=1d2d6f59692874709bbef2e7f91d3a3d4&authkey=AaLfegOJ_T6ksflb2KIARFE

========================

6 клас (06.02 2017 , , 09_02_2017)

Потрібно відповісти на зарттання :




линии



13_01_17            10 клас


з19.01 завдання більше не приймаються

линии


8 А клас             http://bit.ly/2gAWVn2


6 клас       http://bit.ly/2gWqxPm    каб 55

                 http://bit.ly/2fXGHbi    каб 54


линии



10 клас (18_11_16)

http://bit.ly/2g20SnN


10 -А  дати відповіді на запитання у документі Word та надіслати мені в хмари чи на поштову скриньку
http://bit.ly/2fboS6N

=====================

Технології 6 -В


=====================
5 клас (16.11.16)
практична робота
=========================
11 клас
====================
6 клас
http://bit.ly/2f7JLgD
http://bit.ly/2fQoADp
============================
Завдання ІІІ (міського) етапу учнівської олімпіади
з інформаційних технологій у номінації

«Комп'ютерна графіка» 2016 року
6 клас: створити ілюстрацію до казки до казки братів Якоба та Вільгельма Ґрімм «Бременські музиканти» — до 230 річниці від дня народження Вільгельма Грімма (24 лютого 1786), німецького філолога, збирача, автора й видавця казок.
===================
10 клас (11.11.16) -дедлайн  12.11.16
(13 уже не перевіряю роботи)
http://bit.ly/2en605X
=============================

9 кл

7 клас на 12 - 16.10
дати віповіді

===========================================================
10 клас 26.10.2016 та 28.10 2016


=====================
виконати практичну роботу 21.10.16
10 клас

===========================================================
7 клас    нагадую підручник на сайтах   http://bit.ly/1Ngv5WF


дз- п1.1 прочитати, письмово завд 1-10 , стор 13
линии
5 клас Спільна презентація 
      http://bit.ly/1UUZOj8


5 - В http://bit.ly/1TGZYWg
линии
            9 клас
заготовки для лабораторних робіт

линии
7 клас виконати в класі 14.04 та 15.04 .2016.2016
=========================================================
11 клас 

============ =========
7 клас    нагадую підручник на сайтах   http://bit.ly/1Ngv5WF


прочитати п 4.5 стор 133-138
Письмово відповіді на  запитання 1-8 стор 137-138 (працюємо в хмарах)

У кого немає таблиць мал 4.56, 4.57 створити  (це для створення діаграм),
можете самостійно спробувати побудувати діаграму на успішність мал 4.57

линии



9А - технології

линии




6 клас - Д/З (виконати до 06.04 2016)

http://goo.gl/forms/BC2EUfrZTf
=======================================

11 клас   Access
Ознайомитись і підготуватись до практичної роботи

БД-1     http://bit.ly/1UnSzk5

https://drive.google.com/open?id=0B2CwP2X70ubYNzNmdmp3Vzh0MEE

БД-2  http://bit.ly/21O7O4Q  

  https://drive.google.com/open?id=0B2CwP2X70ubYLTdnbDNCX3B3RDA

http://bit.ly/21O8KGE

линии


7 клас 16.03.2016  "Побудова графіка в Excel"




10 клас
переглянути і виконану роботу надіслати 





линии
Увага ! 7-класи, ми працюємо в Оffice 365

Робота  за допомогою Office 365  Online



линии
5 клас (до 29.02 2016) 
повторити тему "Графічний редактор" . В класі буде невеличка тестова перевірка д.з.

линии
10 клас на 02.03.16 


підготувати матеріал для проекту :
"Україна наша рідна "
"Майдан в нашому житті"
"Бій під Крутами"
"Інформатика в Україні"
"Видатні люди України" 

(програмісти,інформатики, електронщики, комп'ютерщики, люди соціальних мереж,тощо)


линии
7 А,Б,В клас д.з  до 02.03.16 
конспект п 4.4 повт 4.1-4.3, завд.2,3 виконати, зробити копію і переслати
Виконати попереднє завдання

линии
10 клас на 24.02.16 

виконувати на уроці 



линии
11 клас 15,02,2015
доробити кросворд, повторити формули     (після 22.02 2016 роботи не приймаю !!!! )

линии
7 клас 13.02.16

Завдання на наступний тиждень ( 15-20,01,2016)

http://goo.gl/forms/pRVG3HBVHU
=========================
11 клас 13.02.16  на завтра
"Кросворд"

линии

http://goo.gl/forms/omle5fPE5Q

                       Графiчний редактор Paint
                       4 клас 
линии

4 клас 18 урок. Електронне спілкування



http://qps.ru/HLVnf

===============================================
5 клас 03.12.2015



============================================
7 клас       на 09.12.2015        та 10.12.2015

http://goo.gl/forms/T4VEyuvIyl

!!! При заповненні форми -опитування клавішу Enter не натискувати, В кінці роботи натиснути "Надіслати

http://7klassinf117.blogspot.com/2015/11/13.html

==================================
9 клас   на 02.12.2015,   03.12.2015

http://goo.gl/forms/kMU3d9KYMJ
--------------------------------------------------------
11 класс  07.12.2015   класна робота  

http://bit.ly/1lHxSkd

===================================
11 класс на 07.12.2015
Відповісти на запитання до 5.12 (6.12 не перевірятиму)
 та ознайомитись з презентацією та текстовим документом уроку (підготуватись да практичної р-ти)

http://goo.gl/forms/axjP2N4hVK
==================================
30_11_2015  11 клас
https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/guestaccess.aspx?guestaccesstoken=r5e93trcjG7qpjQ6iawRqXHf2EIKZT1%2blZdCHTppeZ4%3d&docid=2_130d5674e19a94ea18be5d63f04a89521

24_11_2015     11 клас


http://bit.ly/1NKnY84

або
https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/guestaccess.aspx?guestaccesstoken=1cYQADNoP48bEinqhTzQyFVWupy942%2fTLXpMdSQ60Eg%3d&docid=1_1fa9c6320b7f94fb5805d6a6dfbf9d5d1&wdFormId=%7BA5AD6E0B%2DF4FE%2D48A1%2D89A2%2DE594533EA551%7D
=======  ======================== ====
Для 7-х класів.

http://bit.ly/1PzyuFa

https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/guestaccess.aspx?guestaccesstoken=NvDDGLLQOqAUfXJCjRElc4Xl9ZyyBBXgodeLqhkWWeE%3d&docid=0fdfcfbf0a10847bf850b04e91b7804a6

розв’язок переслати на хмари 
група С.М. пересилає на хмари С.М

для 11 класу опитування (27.09.2015)
========================================


10 клас

ТБ            http://qps.ru/bZrUS

Урок 1    http://qps.ru/9nlUx

==========================================
11 клас 21.09.2015
урок 1        http://qps.ru/RlZ2G
урок 2        http://qps.ru/8OXZV
============================================
7 клас   ТБ            http://qps.ru/bZrUS

урок 1    Поштова служба інтернету

http://qps.ru/P1Rjm

Урок 2    “Надсиланняотриманняперенаправлення  повідомленьОперації надлистами. Вкладання файлів.”

 http://qps.ru/c6UsE

Урок 3   “Етикет електронного листування. Правила
 безпечного користування електронною скринькою.

Використання адресної книжки. Операції над папками.”


http://qps.ru/ai7rB
=============================================
5 клас 21.09.2015

http://qps.ru/qkV3f
=================
ДЕТСКИЙ ЛАГЕРЬ 2015
\

ДЕТСКИЙ ЛАГЕРЬ "РОБИНЗОН"
САЙТ:  WWW.
ЛАГЕРЬ.УКР

Запитання та коментаря можна залишити на цих сайтах:

HTTP://WWW.PARTA.COM.UA/REST_BASES/VIEW/197/


Настоящий детский палаточный лагерь. Мы разбиваем лагерь на Ольгинском острове в КОНЧЕ-ЗАСПЕ. Это полноценный огромный остров. В самом деле вокруг вода. Мы делим их на отделения по 10 - 12 человек. В отделении есть мальники и девочки самые маленькие, средние и старшие. Состязания между отделениями и работа в лагере организованы так что принимают участие все возрастные группы! Например дежурное отделение: старшие ребята наколят дров и привезут питьевой воды, Девченки почистят овощи, а малыши разделят порции и раздадут.



                   
детский лагерь
=========================
6-Б
Створюємо спільний проект-презентацію «Весняні канікули»
Це посилання копіюєте і вставляєте в командний рядок , кожен учень добавляє тільки два слайди, на кожному ваше прізвище. Потім всім класом переглянемо.Удачі 
6-В
Створюємо спільний проект-презентацію «Весняні канікули»
Це посилання копіюєте і вставляєте в командний рядок , кожен учень добавляє тільки два слайди, на кожному ваше прізвище. Потім всім класом переглянемо.Удачі 

https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/guestaccess.aspx?guestaccesstoken=tQOLqGl3gQb9ddRMnlnaLi7gttrq8GGANx4%2fAWyDtfQ%3d&docid=14d1cd33fc7ca46a7ae9f8225741f6260https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/guestaccess.aspx?guestaccesstoken=tQOLqGl3gQb9ddRMnlnaLi7gttrq8GGANx4%2fAWyDtfQ%3d&docid=14d1cd33fc7ca46a7ae9f8225741f6260
============================================================

5-А

Створюємо спільний проект-презентацію «Весняні канікули»
Це посилання копіюєте і вставляєте в командний рядок , кожен учень добавляє тільки два слайди, на кожному ваше прізвище. Потім всім класом переглянемо.Удачі та хороших канікул.


http://vk.com/away.php?to=https%3A%2F%2Fobolon365-my.sharepoint.com%2Fpersonal%2Fl_riadnova_obolon365_net%2F_layouts%2F15%2Fguestaccess.aspx%3Fguestaccesstoken%3DDvw4zCitfbELv95A9jfM4Pdl8NPF2UsdSIXYLEwUG44%253d%26docid%3D12d8ff8d23f844d128ffe19a8444c0a7f&post=-79121348_188

або 



===============================================================

5-Б

Створюємо спільний проект-презентацію «Весняні канікули»
Це посилання копіюєте і вставляєте в командний рядок , кожен учень добавляє тільки два слайди, на кожному ваше прізвище. Потім всім класом переглянемо.Удачі та хороших канікул.

https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/WopiFrame.aspx?guestaccesstoken=QjDPJD0uPekBemHlcelq0rTzkVtigZYV0ZlYv3SuBfI%3d&docid=11d7d454bc03e462f83ff0b4e8130c841&action=view

або

http://bit.ly/1di81vh


====================================================
9 клас
http://bit.ly/1EhsCcO
Картинки по запросу інформатика 8 клас ривкінд

або ж за цим посиланням  ( Все є на ваших хмарах)
Как быстро снять усталость после долгого сидения за компьютером

ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОНЛАЙН-КУРСЫ ПО HTML И CSS

http://htmlacademy.ru/

Календарне планування

Немає коментарів:

Дописати коментар