Щоденник
В щоденнику містяться домашні завдання для вас,
мої дорогі учні
ЩОДЕННИК
відповідальна: ______Ряднова Людмила Анатоліївна____________
2024-2025 навчальний рік
мої дорогі учні
ЩОДЕННИК
відповідальна: ______Ряднова Людмила Анатоліївна____________
2024-2025 навчальний рік
Вітаємо вас в новому навчальному році!
Здоров'я, успіхів !!!
Завдання для вас розмістили по класам, щоб відкрити завдання потрібно знайти малюнок свого класу на стрінці або справа сторінки знайти свій клас та відкрити.
Завдання для вас розмістили по класам, щоб відкрити завдання потрібно знайти малюнок свого класу на стрінці або справа сторінки знайти свій клас та відкрити.
===========================
Перетворюємо свій ескіз на акуратні піктограми | AutoDraw
https://www.autodraw.com/
===========================
=======================================================
https://pepi.com.ua/rozmalovky/online
розмальовки
====================================================== гонки
=============================================================
Перетворюємо свій ескіз на акуратні піктограми | AutoDraw
https://www.autodraw.com/
===========================
=======================================================
https://pepi.com.ua/rozmalovky/online
розмальовки
====================================================== гонки
=============================================================
. Створення власних казок за допомогою штучного інтелекту
Штучний інтелект, або скорочено ШІ — це галузь комп’ютерних наук, яка фокусується на розробці машин і систем, здатних виконувати завдання, що зазвичай вимагають людського інтелекту, такі як навчання, розв’язання проблем і прийняття рішень. В основі ШІ лежить ідея створення машин, які можуть мислити й міркувати, як люди, і можуть вчитися на власному досвіді, щоб з часом покращувати свою продуктивність. Сфера штучного інтелекту постійно розвивається і має потенціал революціонізувати багато аспектів нашого життя — від охорони здоров’я і фінансів до транспорту і розваг.
- Для роботи на уроці нам потрібно: телефон, інтернет, електронна пошта та пароль від неї.
Тому для роботи із ШІ ми з вами створимо нові електронні скриньки (створюють електронні скриньки і записують їх та паролі в робочий зошит з інформатики).
- Отже зараз ми з вами будемо створювати власні казки за допомогою ШІ. Спочатку подивіться на екран. Створити казку і зачитати її. Показати, що потрібно прописати сюжет, потім змінити картинку в казці, додати або видалити сюжет, тобто редагувати її. Якщо ви зареєструвались на цьому сайті, то ваша казка зберігається у вас автоматично.
https://kazka.fun/
переглянути сайт
- Для роботи на уроці нам потрібно: телефон, інтернет, електронна пошта та пароль від неї.
Тому для роботи із ШІ ми з вами створимо нові електронні скриньки (створюють електронні скриньки і записують їх та паролі в робочий зошит з інформатики).
- Отже зараз ми з вами будемо створювати власні казки за допомогою ШІ. Спочатку подивіться на екран. Створити казку і зачитати її. Показати, що потрібно прописати сюжет, потім змінити картинку в казці, додати або видалити сюжет, тобто редагувати її. Якщо ви зареєструвались на цьому сайті, то ваша казка зберігається у вас автоматично.
https://kazka.fun/
переглянути сайт
Зареєструватись і створюють власну казку.
!!! Зверніьб увагу на те, що в казці має бути щасливе закінчення і повчальний висновок
Скопіювати посилання та надіслати в класрум
!!! Зверніьб увагу на те, що в казці має бути щасливе закінчення і повчальний висновок
Скопіювати посилання та надіслати в класрум
=============================================
Закінчення 2019-2020 н.р
Правила техніки безпеки в кабінеті інформатики
Анімація
Навчання під час карантину
999999999 Завдання на карантин 9 клас 999999999999
20.03.2020- завдання 2 (9 кл) = 13.03.2020 завдання 1 (9 кл)
Виконати:Задача. Підрахувати кількість парних та непарних чисел в послідовності А розміром з 10 символів
var
Form1: TForm1; a:array[0..9] of integer; i,p,n:integer;
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
begin
n:=0; P:=0; //очистка лічильників p-парних і n -непарних
Form1: TForm1; a:array[0..9] of integer; i,p,n:integer;
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
begin
n:=0; P:=0; //очистка лічильників p-парних і n -непарних
(* заповнення масиву з Мемо1*)
for i:=0 to 9 do
a[i]:=StrToInt(Memo1.Lines[i]);
//підрахувати кількість парних і не парних чисел
for i:=0 to 9 do
if a[i] mod 2=0 then p:=p+1 else n:=n+1;
Edit1.Text:=IntToStr(p); //виведення кількості парних в Edit1
Edit2.Text:=IntToStr(n); //виведення кількості не парних в Edit2
end;
Завдання: 1.Створити проект: В масиві А з 10 елементів підрахувати кількість додатніх та від'ємних чисел.
for i:=0 to 9 do
a[i]:=StrToInt(Memo1.Lines[i]);
//підрахувати кількість парних і не парних чисел
for i:=0 to 9 do
if a[i] mod 2=0 then p:=p+1 else n:=n+1;
Edit1.Text:=IntToStr(p); //виведення кількості парних в Edit1
Edit2.Text:=IntToStr(n); //виведення кількості не парних в Edit2
end;
Завдання: 1.Створити проект: В масиві А з 10 елементів підрахувати кількість додатніх та від'ємних чисел.
2. Виконати практичну роботу №6 стор 173-174
3.Повторити § 6.1
Виконані завдання надіслати на скриньки до 20.03
============================= ======================== =====================
21_05_2019 Тест НТМЛ 1. Перейти за посиланням join.naurok.ua пройти тест, зберегти фото з оцінкою
2.Код доступу 8329023.У віконечко ввести :клас, прізвище, ім'я
4.Натиснути "Приєднатись"
5. пройти тест, зберегти фото з оцінкою
5.Зберегти копію картинки з оцінкою
5. Натиснути СКРІПКУ і додати файл з оцінкою
6. Натиснути "Позначити як виконане" або ж "Здати"
Удачі !!!"
7777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777
ДЗ 06-09.11 2019Тест
"Основи інформаційної безпеки"https://docs.google.com/forms/d/1C3TpFBr13GCLUNypDeQDvtEbF012Kf8qzdkcLu91K88/edit?usp=sharing
Джерело : http://oksanakovalenko.blogspot.com/
Запавнення та виведення масиву приклад:
============================= ============
================= ==================== ================ =========
===== 15.11.2019 =================
Дати відповіді на запитання та надіслати відповідь за посиланням https://forms.gle/BRTVg1QF4D7wACx47
(зараховую тільки ті відповіді, які мають нормальну назву електронної скриньки і першу відповідь )
============ ================== ===
Хмарне середовище (тест) 06 травня
----Навчання під час карантину
Завдання на карантин 16.03 2020
20.03.2020- завдання 2 (8 кл -виконати до24)
Для того щоб краще зрозуміти логічні вирази - повторити § 6.3 та переглянути відео:
13.03.2020 завдання 1 (8 кл)
Дати відповіді на запитання та створити проекти в зошиті (створення програми) Копії екрану та зошита переслати на скриньку
кккк***8***кккккккккккккккк*** 8 ****кккккк
===== 15.11.2019 =================
Дати відповіді на запитання та надіслати відповідь за посиланням https://forms.gle/BRTVg1QF4D7wACx47
(зараховую тільки ті відповіді, які мають нормальну назву електронної скриньки і першу відповідь )
============ ================== ===
Хмарне середовище (тест) 06 травня
Людмила Ряднова02:00 (Змінено 02:33)
Додати коментар до курсу
Код доступу 1.Зайти на сайт , вказати своє прізвище та ім'я та клас.
2.Вибрати правильні відповіді (зверніть увагу, там де потрібно натиснути - Зберегти відповідь -натисніть.
Відповідей може бути декілька.
3.Зробити копію екрана з оцінкою та встати в Word.
4.Файл назвати Прізвище_дата напр. Чудовий Травень_2019_05_06
5.Внизу вибрати Скріпку та прикріпити файл. Надіслати.
Не забудьте натиснути ПОЗНАЧИТИ ЯК ВИКОНАНЕ або ЗДАТИ
6.Удачі !!!
Зразок :Ваша робота
Код доступу 1.Зайти на сайт , вказати своє прізвище та ім'я та клас.
2.Вибрати правильні відповіді (зверніть увагу, там де потрібно натиснути - Зберегти відповідь -натисніть.
Відповідей може бути декілька.
3.Зробити копію екрана з оцінкою та встати в Word.
4.Файл назвати Прізвище_дата напр. Чудовий Травень_2019_05_06
5.Внизу вибрати Скріпку та прикріпити файл. Надіслати.
Не забудьте натиснути ПОЗНАЧИТИ ЯК ВИКОНАНЕ або ЗДАТИ
6.Удачі !!!
Зразок :Ваша робота
Завдання на карантин 16.03 2020
20.03.2020- завдання 2 (8 кл -виконати до24)
Для того щоб краще зрозуміти логічні вирази - повторити § 6.3 та переглянути відео:
Операції над логічними виразами | 8 клас | Розділ 6
стор 199 |
13.03.2020 завдання 1 (8 кл)
кккк***8***кккккккккккккккк*** 8 ****кккккк
==============================================
Навчання під час карантину
виконати до 21.03
===== 06.04 -12.04.20 ===
Завдання:
1.Повторити §
3.2 стор 73 ( підручник пар 3.2)
2. Переглянути відео і виконати ці ж завдання, записати для себе приклади ( вони
пригодяться в майбутньому) 3. Перевірити себе – дати відповіді на
запитання біля параграфа
!!! 4. Створити проект в Scratch в якому спрайт «ракета»
хаотично (випадковим методом)
рухається по сцені, зустрівши інший спрайт –аварія, вибухає. Для цього ефекту
потрібно використати ще інший образ (
вибух)
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся
правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм
Переслати виконання тільки 4 завдання
7 ***** карантин ********7
Урок 12.04- 17.04
НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
виконати до 17.04
Таблиці, електронні таблиці. Табличний процесор, його призначення. Типи даних: число, текст, формула. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора.
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Де вам траплялися дані, що подані у вигляді таблиці? Наведіть приклади таблиць.
2. Які ви знаєте об'єкти вікна текстового процесора Word? Поясніть призначення кожного з них.
3. Які засоби використовуються для навігації в текстовому процесорі Word?
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
Одним із найважливіших засобів опрацювання і зберігання інформації є таблиці. Вони можуть утворювати документ або бути його частиною.
пар. 4.1 стор 91 |
Перегляньте підручник параграф 4.1. та презентацію.
Дати письмо(можна у Word) на запитання
=====================================================
===================================================
************************************
2019 н.р
Вкладання файлів |
Правила поведінки. Поштова служба Інтернету |
7 клас.. Електронні таблиці. Табличний процесор
Пройти ТЕСТ копіювати оцінку та надіслати вчителю
r-mil@ukr.net
7 ексель для закріплення https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4733
т
Єтикет листування |
10
НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
16.03 2020 е.скриньки :
Л.А.- r-mil@ukr.net ; milaar09@gmail.com ,
C.M.- 16-00@i.ua
Завдання 1.
Збір інформації та аналітика про вірус по Україні по
областям, по "іноземцям", по "службовцям" по дням,
захворіло- померло - вилікувалось.
захворіло- померло - вилікувалось.
Та також аналогічно про інші країни.
З обов'язковим додаванням посилання на джерело
інформації.
** 10 ********** 10**** 10**карантин
** 10
Навчання під час карантину
Завдання на карантин 16.03 2020
Дорогі
11-ти класники, ми трішки затримали завдання, я все ж мала надію на зустріч,
але час летить...
Тому
завдання на цей тиждень виконати 2 роботи – до
28.03
Скриньки
памятаєте : Л.А.- r-mil@ukr.net ; milaar09@gmail.com , C.M.- 16-00@i.ua
Завдання : Створити бігборд 1.Коронавірус;
2. Пандемія коронавірусу.
Завдання 3: створити макет соціального плакату
(білборду) «Всесвітній день Землі».
Дедлайн :30.03 – 04.04
……….
20 березня - Всесвітній день Землі
20 березня - Всесвітній день Землі
Поняття моделі |
Поняття алгоритму. Властивості алгоритму.
Форми подання
алгоритму.
|
Відповісти на запитання § 1.
**** 555555555555555555555555555555555555
**** 555555555555555555555555555555555555
Бондаренко ОО,.. 2018 |
ЙЯ Ривеінд -2018 |
Й Я Ривкінд -2016 |
2018 - 2019
Навчання під час карантину Діти, завдання від 15.04 2020 дивіться в закладочка "5 клас" справа на цій же сторінці
5 клас
Виконати до п’ятниці, в суботу даємо нове завдання , якщо
є запитання пишіть на скриньки Л.А.- r-mil@ukr.net,
C.M.- 16-00@i.ua, адреса блогу з підручниками http://r-mil.blogspot.com/
в щоденнику для учнів.
5 - 6 клас
Повторити
§16. Алгоритми
та його властивості. Підручник Бондаренко
О.О Стор 91, (або на блозі відразу весь параграф, там же і буде пізніше тест).
Прочитати
§4.4.
Повторення. Алгоритми (цикли). Алгоритми з повторенням.
Стор 186. Підручник Ривкінд.. 2018 (або на блозі відразу
весь параграф).
Виконати
Підручник Ривкінд.. 2018
Бондаренко О.О. п 16 |
Ривкінд Й.Я п 4.4 |
Підручник Ривкінд.. 2018 стор 192 |
Створити проект в середовищі
програмування Скретч , зробити копію екрану , вставити до відповідей на
запитання ,зберегти під назвою клас_Прізвише_Ім’я< та надіслати на скриньку вчителя.
----------------- Для 6 класу додатково -----------------
https://youtu.be/ZM_X1chvqtE
** 5 *********** карантин ********** 5 **
додатково Інформатика 5 клас
Publish at Calameo
======= ===== ==== ==== ==== ==== ====
або
http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/nformatika-pdrychnik-dlya-5-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti-avtori-bondarenko-o-o-lastovetskiyi-v-v-pilipchyk-o-p-shestopalov-a/test-16-algoritm-ta-yiogo-vlastivost/test-16-algoritm-ta-yiogo-vlastivost
отриману оцінку показати вчителю
=== ==== === === === === === === === ==== ==== ==== === === ====
======= ===== ==== ==== ==== ==== ====
18. Тема:"Способи опису алгоритмую Алгоритмічні структури"
Тест 16. Алгоритм та його властивості https://qps.ru/bSVA2або
http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/nformatika-pdrychnik-dlya-5-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti-avtori-bondarenko-o-o-lastovetskiyi-v-v-pilipchyk-o-p-shestopalov-a/test-16-algoritm-ta-yiogo-vlastivost/test-16-algoritm-ta-yiogo-vlastivost
отриману оцінку показати вчителю
=== ==== === === === === === === === ==== ==== ==== === === ====
Локальна мережа, використання мережевих папок
Інформатика 5 клас 2018 - 2019 - 60 стор.
- ДЗ. на 19.11 чит §§ 2.1, 2.2 , дати відповіді на запитання біля параграфів.
***** 6 ****6******6 ********6 *****
Завдання в закладочці 6 клас справа ( на цій же сторінці) Навчання під час карантину
Виконати до п’ятниці (20.03) , в суботу даємо нове завдання , якщо є запитання пишіть на скриньки Л.А.- r-mil@ukr.net, C.M.- 16-00@i.ua, адреса блогу з підручниками http://r-mil.blogspot.com/ в щоденнику для учнів.
5 - 6 клас
Повторити
§16. Алгоритми та його властивості. Підручник Бондаренко О.О Стор 91, (або на блозі відразу весь параграф, там же і буде пізніше тест).
Прочитати
§4.4. Повторення. Алгоритми (цикли). Алгоритми з повторенням.
Стор 186. Підручник Ривкінд.. 2018 (або на блозі відразу весь параграф).
Виконати
Підручник Ривкінд.. 2018
Бондаренко О.О. п 16 |
Ривкіно Й.Я. п 4.4 |
підручник Ривкін стор 192 |
Створити проект в середовищі програмування Скретч , зробити копію екрану , вставити до відповідей на запитання ,зберегти під назвою клас_Прізвише_Ім’я< та надіслати на скриньку вчителя.
----------------- Для 6 класу додатково -----------------
Завдання 2. Діти , мені сподобався ось цей проект в скретч, спробуйте, і вас сподобається
https://youtu.be/ZM_X1chvqtE
***** 6 **** карантин ********6 *****
====== Пори року ( виконати 7.04 - 12.04) ==========
Завдання підвищеного рівня
*******************************************
**************** 2019 ************
10_12_2019 Виконайте тестове завдання 10 із автоматичною перевіркою результату.
фото оцінки принести учителю.
--------------------------
Спільні документи "6-А Весняні канікули та Великдень 2018"
6-А - https://goo.gl/t5NZ6q
6-Б
6-В - https://goo.gl/gqS8Qc
24,01 2019 Опитування https://goo.gl/forms/zNSOlryajwBoTDAx1
========================
Відповісти на тестові запитання графічного редактора
https://goo.gl/forms/6RwZXLUiwXJakOOJ2
=================== ==============
2016-2017 н.р
10-Б Спільний документ
власну думку занести в рядочок за номером комп'ютера
виконати на 17.04.17
10-А Спільний документs://docs.google.com/document/
власну думку занести в рядочок за номером комп'ютера
виконати на 21.04.17
=======================
Для 9 класів 21.03.2017
1.Заповнити таблицю "Плани на канікули"
Створити спільну презентацію на тему "Не зашкодь !"
- своєму зоров’ю
- близьким, рідним
- тваринам
- рослинам
- ...
2.
===================================
https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/guestaccess.aspx?folderid=1b842409ad5b343631616f9da9ab&authkey=AcAOQGa3YbNLGOPcu62N4-0
==========================================================
Для 4 класу
ps://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/guestaccess.aspx?folderid=1d2d6f59692874709bbef2e7f91d3a3d4&authkey=AaLfegOJ_T6ksflb2KIARFE
ps://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/guestaccess.aspx?folderid=1d2d6f59692874709bbef2e7f91d3a3d4&authkey=AaLfegOJ_T6ksflb2KIARFE
========================
6 клас (06.02 2017 , , 09_02_2017)
Потрібно відповісти на зарттання :
4 клас http://bit.ly/2k8ztSY
13_01_17 10 клас
з19.01 завдання більше не приймаються
8 А клас http://bit.ly/2gAWVn2
6 клас http://bit.ly/2gWqxPm каб 55
http://bit.ly/2fXGHbi каб 54
10 клас (18_11_16)
http://bit.ly/2g20SnN
10 -А дати відповіді на запитання у документі Word та надіслати мені в хмари чи на поштову скриньку
http://bit.ly/2fboS6N
http://bit.ly/2fboS6N
=====================
Технології 6 -В
=====================
5 клас (16.11.16)
практична робота
=========================
11 клас
з інформаційних технологій у номінації
«Комп'ютерна графіка» 2016 року
6 клас: створити ілюстрацію до казки до казки братів Якоба та Вільгельма Ґрімм «Бременські музиканти» — до 230 річниці від дня народження Вільгельма Грімма (24 лютого 1786), німецького філолога, збирача, автора й видавця казок.
===================
10 клас (11.11.16) -дедлайн 12.11.16
(13 уже не перевіряю роботи)
(13 уже не перевіряю роботи)
http://bit.ly/2en605X
=============================
9 кл
7 клас на 12 - 16.10
дати віповіді
===========================================================
10 клас 26.10.2016 та 28.10 2016
=====================
виконати практичну роботу 21.10.16
10 клас
===========================================================
7 клас нагадую підручник на сайтах http://bit.ly/1Ngv5WF
дз- п1.1 прочитати, письмово завд 1-10 , стор 13
5 клас Спільна презентація
9 клас
заготовки для лабораторних робіт
7 клас виконати в класі 14.04 та 15.04 .2016.2016
=========================================================
11 клас
============ =========
7 клас нагадую підручник на сайтах http://bit.ly/1Ngv5WF
прочитати п 4.5 стор 133-138
Письмово відповіді на запитання 1-8 стор 137-138 (працюємо в хмарах)
У кого немає
таблиць мал 4.56, 4.57 створити (це для
створення діаграм),
можете самостійно спробувати побудувати діаграму на успішність мал 4.57
можете самостійно спробувати побудувати діаграму на успішність мал 4.57
9А - технології
6 клас - Д/З (виконати до 06.04 2016)
http://goo.gl/forms/BC2EUfrZTf
=======================================
11 клас Access
Ознайомитись і підготуватись до практичної роботи
БД-1 http://bit.ly/1UnSzk5
https://drive.google.com/open?id=0B2CwP2X70ubYNzNmdmp3Vzh0MEE
БД-2 http://bit.ly/21O7O4Q
https://drive.google.com/open?id=0B2CwP2X70ubYLTdnbDNCX3B3RDA
http://bit.ly/21O8KGE
7 клас 16.03.2016 "Побудова графіка в Excel"
10 клас
переглянути і виконану роботу надіслати
Увага ! 7-класи, ми працюємо в Оffice 365
Робота за допомогою Office 365 Online
5 клас (до 29.02 2016)
повторити тему "Графічний редактор" . В класі буде невеличка тестова перевірка д.з.
10 клас на 02.03.16
підготувати матеріал для проекту :
"Україна наша рідна "
"Майдан в нашому житті"
"Бій під Крутами"
"Інформатика в Україні"
"Видатні люди України"
(програмісти,інформатики, електронщики, комп'ютерщики, люди соціальних мереж,тощо)
7 А,Б,В клас д.з до 02.03.16
конспект п 4.4 повт 4.1-4.3, завд.2,3 виконати, зробити копію і переслати
Виконати попереднє завдання
10 клас на 24.02.16
виконувати на уроці
11 клас 15,02,2015
доробити кросворд, повторити формули (після 22.02 2016 роботи не приймаю !!!! )
7 клас 13.02.16
Завдання на наступний тиждень ( 15-20,01,2016)
http://goo.gl/forms/pRVG3HBVHU
=========================
11 клас 13.02.16 на завтра
"Кросворд"
http://goo.gl/forms/omle5fPE5Q
Графiчний редактор Paint
4 клас
http://qps.ru/HLVnf
===============================================
5 клас 03.12.2015
============================================
7 клас на 09.12.2015 та 10.12.2015
http://goo.gl/forms/T4VEyuvIyl
!!! При заповненні форми -опитування клавішу Enter не натискувати, В кінці роботи натиснути "Надіслати"
http://7klassinf117.blogspot.com/2015/11/13.html
==================================
9 клас на 02.12.2015, 03.12.2015
http://goo.gl/forms/kMU3d9KYMJ
--------------------------------------------------------
11 класс 07.12.2015 класна робота
http://bit.ly/1lHxSkd
===================================
11 класс на 07.12.2015
http://goo.gl/forms/T4VEyuvIyl
!!! При заповненні форми -опитування клавішу Enter не натискувати, В кінці роботи натиснути "Надіслати"
http://7klassinf117.blogspot.com/2015/11/13.html
==================================
9 клас на 02.12.2015, 03.12.2015
http://goo.gl/forms/kMU3d9KYMJ
--------------------------------------------------------
11 класс 07.12.2015 класна робота
http://bit.ly/1lHxSkd
===================================
11 класс на 07.12.2015
Відповісти на запитання до 5.12 (6.12 не перевірятиму)
та ознайомитись з презентацією та текстовим документом уроку (підготуватись да практичної р-ти)
та ознайомитись з презентацією та текстовим документом уроку (підготуватись да практичної р-ти)
http://goo.gl/forms/axjP2N4hVK
==================================
30_11_2015 11 клас==================================
https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/guestaccess.aspx?guestaccesstoken=r5e93trcjG7qpjQ6iawRqXHf2EIKZT1%2blZdCHTppeZ4%3d&docid=2_130d5674e19a94ea18be5d63f04a89521
24_11_2015 11 клас
http://bit.ly/1NKnY84
або
https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/guestaccess.aspx?guestaccesstoken=1cYQADNoP48bEinqhTzQyFVWupy942%2fTLXpMdSQ60Eg%3d&docid=1_1fa9c6320b7f94fb5805d6a6dfbf9d5d1&wdFormId=%7BA5AD6E0B%2DF4FE%2D48A1%2D89A2%2DE594533EA551%7D
======= ======================== ====
Для 7-х класів.
http://bit.ly/1PzyuFa
https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/guestaccess.aspx?guestaccesstoken=NvDDGLLQOqAUfXJCjRElc4Xl9ZyyBBXgodeLqhkWWeE%3d&docid=0fdfcfbf0a10847bf850b04e91b7804a6
розв’язок переслати на хмари
група С.М. пересилає на хмари С.М
для 11 класу опитування (27.09.2015)
========================================
10 клас
ТБ http://qps.ru/bZrUS
Урок 1 http://qps.ru/9nlUx
==========================================
11 клас 21.09.2015
урок 1 http://qps.ru/RlZ2G
урок 2 http://qps.ru/8OXZV
============================================
7 клас ТБ http://qps.ru/bZrUS
урок 1 Поштова служба інтернету
http://qps.ru/P1Rjm
Урок 2 “Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Операції надлистами. Вкладання файлів.”
http://qps.ru/c6UsE
Урок 3 “Етикет електронного листування. Правила
безпечного користування електронною скринькою.
Використання адресної книжки. Операції над папками.”
http://qps.ru/ai7rB
=============================================
5 клас 21.09.2015
http://qps.ru/qkV3f
=================
ДЕТСКИЙ ЛАГЕРЬ 2015
ДЕТСКИЙ ЛАГЕРЬ "РОБИНЗОН"
=========================
6-Б
ТБ http://qps.ru/bZrUS
Урок 1 http://qps.ru/9nlUx
==========================================
11 клас 21.09.2015
урок 1 http://qps.ru/RlZ2G
урок 2 http://qps.ru/8OXZV
============================================
7 клас ТБ http://qps.ru/bZrUS
урок 1 Поштова служба інтернету
http://qps.ru/P1Rjm
Урок 2 “Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Операції надлистами. Вкладання файлів.”
http://qps.ru/c6UsE
Урок 3 “Етикет електронного листування. Правила
безпечного користування електронною скринькою.
Використання адресної книжки. Операції над папками.”
http://qps.ru/ai7rB
=============================================
5 клас 21.09.2015
http://qps.ru/qkV3f
=================
ДЕТСКИЙ ЛАГЕРЬ 2015
\
ДЕТСКИЙ ЛАГЕРЬ "РОБИНЗОН"
САЙТ: WWW.ЛАГЕРЬ.УКР
Запитання та коментаря можна залишити на цих сайтах:
HTTP://WWW.PARTA.COM.UA/REST_BASES/VIEW/197/
Настоящий детский палаточный лагерь. Мы разбиваем лагерь на Ольгинском острове в КОНЧЕ-ЗАСПЕ. Это полноценный огромный остров. В самом деле вокруг вода. Мы делим их на отделения по 10 - 12 человек. В отделении есть мальники и девочки самые маленькие, средние и старшие. Состязания между отделениями и работа в лагере организованы так что принимают участие все возрастные группы! Например дежурное отделение: старшие ребята наколят дров и привезут питьевой воды, Девченки почистят овощи, а малыши разделят порции и раздадут.
=========================
6-Б
Створюємо спільний проект-презентацію «Весняні канікули»
Це посилання копіюєте і вставляєте в командний рядок , кожен учень добавляє тільки два слайди, на кожному ваше прізвище. Потім всім класом переглянемо.Удачі
Це посилання копіюєте і вставляєте в командний рядок , кожен учень добавляє тільки два слайди, на кожному ваше прізвище. Потім всім класом переглянемо.Удачі
===========================================================
6-В
Створюємо
спільний проект-презентацію «Весняні канікули»
Це посилання копіюєте і вставляєте в командний рядок , кожен учень добавляє тільки два слайди, на кожному ваше прізвище. Потім всім класом переглянемо.Удачі
Це посилання копіюєте і вставляєте в командний рядок , кожен учень добавляє тільки два слайди, на кожному ваше прізвище. Потім всім класом переглянемо.Удачі
https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/guestaccess.aspx?guestaccesstoken=tQOLqGl3gQb9ddRMnlnaLi7gttrq8GGANx4%2fAWyDtfQ%3d&docid=14d1cd33fc7ca46a7ae9f8225741f6260https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/guestaccess.aspx?guestaccesstoken=tQOLqGl3gQb9ddRMnlnaLi7gttrq8GGANx4%2fAWyDtfQ%3d&docid=14d1cd33fc7ca46a7ae9f8225741f6260
============================================================
===============================================================
або
http://bit.ly/1di81vh
====================================================
9 клас============================================================
5-А
Створюємо спільний проект-презентацію «Весняні канікули»
Це посилання копіюєте і вставляєте в командний рядок , кожен учень добавляє тільки два слайди, на кожному ваше прізвище. Потім всім класом переглянемо.Удачі та хороших канікул.
http://vk.com/away.php?to=https%3A%2F%2Fobolon365-my.sharepoint.com%2Fpersonal%2Fl_riadnova_obolon365_net%2F_layouts%2F15%2Fguestaccess.aspx%3Fguestaccesstoken%3DDvw4zCitfbELv95A9jfM4Pdl8NPF2UsdSIXYLEwUG44%253d%26docid%3D12d8ff8d23f844d128ffe19a8444c0a7f&post=-79121348_188
Це посилання копіюєте і вставляєте в командний рядок , кожен учень добавляє тільки два слайди, на кожному ваше прізвище. Потім всім класом переглянемо.Удачі та хороших канікул.
http://vk.com/away.php?to=https%3A%2F%2Fobolon365-my.sharepoint.com%2Fpersonal%2Fl_riadnova_obolon365_net%2F_layouts%2F15%2Fguestaccess.aspx%3Fguestaccesstoken%3DDvw4zCitfbELv95A9jfM4Pdl8NPF2UsdSIXYLEwUG44%253d%26docid%3D12d8ff8d23f844d128ffe19a8444c0a7f&post=-79121348_188
або
5-Б
Створюємо спільний проект-презентацію «Весняні канікули»
Це посилання копіюєте і вставляєте в командний рядок , кожен учень добавляє тільки два слайди, на кожному ваше прізвище. Потім всім класом переглянемо.Удачі та хороших канікул.
https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/WopiFrame.aspx?guestaccesstoken=QjDPJD0uPekBemHlcelq0rTzkVtigZYV0ZlYv3SuBfI%3d&docid=11d7d454bc03e462f83ff0b4e8130c841&action=view
Це посилання копіюєте і вставляєте в командний рядок , кожен учень добавляє тільки два слайди, на кожному ваше прізвище. Потім всім класом переглянемо.Удачі та хороших канікул.
https://obolon365-my.sharepoint.com/personal/l_riadnova_obolon365_net/_layouts/15/WopiFrame.aspx?guestaccesstoken=QjDPJD0uPekBemHlcelq0rTzkVtigZYV0ZlYv3SuBfI%3d&docid=11d7d454bc03e462f83ff0b4e8130c841&action=view
або
http://bit.ly/1di81vh
====================================================
http://bit.ly/1EhsCcO
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОНЛАЙН-КУРСЫ ПО HTML И CSS
Календарне планування
Немає коментарів:
Дописати коментар