Участь у заходах


==================================


========**************

з 24 травня до 12 червня 2023 року   XXI МІЖНАРОДНИЙ КОНКУРС ІЗ WEB-ДИЗАЙНУ ТА КОМП'ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ


24 травня - 12 червня .

XXI МІЖНАРОДНИЙ КОНКУРС ІЗ WEB-ДИЗАЙНУ ТА КОМП'ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ



Хто хоче взяти участь в конкурсі з інформатики - пишіть вчителю на свій  classroom в коментарі , або ж на скриньку r-mil@ukr.net

Положення про конкурс та додаткова інформація розміщені сайті: http://webdesign.vntu.edu.ua/

24 травня - 12 червня

ОЛІМПІАДА ВЕСНА-2023



Тема для виконання конкурсних робіт – довільна.
Кількість робіт від одного учасника не обмежується. Допускається виконання колективних робіт.

Конкурс буде проводитися дистанційно. Всім
 учасникам конкурсу будуть надіслані сертифікати, а переможцям-дипломи.

Під час трансляції ставте запитання експертам у чаті, долучайтеся до обговорення та беріть участь в онлайн-опитуваннях

*******************************************************************
!!!Запрошуємо до участі в Інтелектуальних змаганнях учнів «Ерудит-2021» !!!

Реєстрація учасників

Увага!Реєстрація учасників змагань з предметів фізика та інформаційні технології здійснюються за посиланнями нижче.
========
Година коду: Вчителям пропонують провести інтерактивні заняття для учнів 2-11-х класів


https://osvitoria.media/news/godyna-kodu-vchytelyam-proponuyut-provesty-interaktyvni-zanyattya-dlya-uchniv-2-11-klasu/?fbclid=IwAR2kdOig3x82VldDmx1AXNMn9WAg3JprfUdQij1kWBuQs84CdBiF0Vm-MSw

================================================

Веб-дизайн (субота)

ІІ етап (районного) Всеукраїнської учнівської олімпіади
з навчального предмету «Інформаційні технології (Веб-дизайн у 2017-2018 навчальному році
Дата проведення: 23.12.2017
Місце проведення: СШ № 214 
Час проведення : 1000


№ з/п
ПІБ учня

ЗНЗ


1
Черкаський Даніїл Дмитрович

СШ №16


================================================

Конференція Games Gathering


Сьогодні  індустрія розробки комп’ютерних ігор стає більшою з кожною хвилиною. Кожного дня анонсуються нові проекти. Українська індустрія комп’ютерних ігор – одна з найбільших на СНД просторі. Тому не дивно, що саме в Україні зародились найбільші конференції для розробників ігор у Європі. З 2008 року всі мали змогу щорічно приходити на Dev Gamm,  який потім розширився і на територію Білорусі і, навіть, дійшов до Америки. Але сьогодні мова йтиме про конференцію GamesGathering, яка вже зарекомендувала себе, як наймаштабніша в Україні за всю історію. Тільки на ній відвідувачі мають змогу поспілкуватись з провідними розробниками  української і світової ігрової індустрії.
                З 8 по 10 грудня учень 11-а класу Спеціалізованої школи №16 Здоренко Олексій і учень 11-А класу спеціалізованої школи №3 Юрьєв Даніїл, брали участь  в конференції Games Gathering 2017 в якості волонтерів. Окрім допомоги в організації найбільшої в Україні конференції розробників ігор, там, вони дізналися про основи розробки ігор і взяли декілька інтерв’ю, онде з яких, а саме, інтерв’ю з community- менеджером української студії  Frogwares(єдині в світі офіційні розробники ігор про Шерлока Хомса) ви можете подивитись нижче.
============================================================

Година коду з Minecraft


 В рамках Всесвітнього тижня програмування учні нашої школи  долучилися до глобального заходу  “Година Коду” Учні  2-11-х класів школи вже третій рік поспіль беруть участь у "Годині коду" з Minecraft
Mojang, Microsoft and Code.org.  Цього року Code.org розробив новий підручник, який вводить кодування в JavaScript.   Служба додатків дозволяє будь-кому створювати в JavaScript прості веб-програми. заходу "Година коду"!. 
10 грудня завершився міжнародний глобальний захід  Година Коду 
          Вітаємо переможців - Діденко Світлану, Іванова Лева, Каракуц Діму, Моїсеєнка Андрія,  Дилова Андрія !!!


===================================================


Результати ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики (комп'ютерна графіка)  2017 - 2018 н.р


Відбувся ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з комп'ютерної графіки. 

 Вітаємо переможців!  


№ з/п
ПІБ учня
ЗНЗ
Клас
Місце
14
Сергійчук Наталія Кирилівна
СШ №16
7
І
19
Хомич Анастасія Ігорівна
СШ №16
7
ІІІ

  

Джерело: http://qps.ru/FHJSd


===========================================================

Вітаємо учасників олімпіади з Web-дизайну у 2016-2017 навчальному році

 Вітаємо учасників  та переможниців 

в олімпіаді ІІ етапу (районної) Всеукраїнської учнівської олімпіади з Web-дизайну

у 2016-2017 навчальному році


Черкаський Даня (8А)       -    І місце
Здоренко Олексій (10А)    - ІІІ місце 

учасник олімпіади - Горбульова Аніта


Вітаємо з Вас перемогою, бажаємо подальших успіхів!

ЧЕТВЕРГ, 17 НОЯБРЯ 2016 Г.


Вітаємо учасників олімпіади з комп’ютерної графіки у 2016-2017 навчальному році

 Вітаємо учасників- дебютантів 

Настю Хомич і Машу Мєхову 

 та переможницю Наталю Сергійчук   - ІІ місце

в олімпіаді ІІ етапу (районної) Всеукраїнської учнівської олімпіади з комп’ютерної графіки 

у 2016-2017 навчальному році


Дівчатка, ви найкращі !!! Так тримати !
Хомич Настя 6-В (4 місце)
Сергійчук Наталя 6-В (ІІ місце)
Мєхова Маша 5 -Б клас (4 місце)



===================================
СИСТЕМА ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯ

http://tests.monitoring.in.ua/
===================================

   25 марта 2016 года в Киеве состоялся финал Международного Чемпионата компьютерных талантов «Золотой Байт». В нем приняли участие самые сильные команды. Нашу команду представляли ученики 9 - х классов - Здоренко Леша, Юрьев Даня, 
Барна Рома. Молодцы ребята, работа отмечена сертификатами.


Якщо лист погано відображається - перейдіть за посиланням
http://www.olimpis.com.ua/ua/konkurs-z-informatiki/novini-konkursu
logo
Про проект Прес-центр

Міжнародний освітній конкурс "Олімпіс 2016"
Запрошуємо учнів 1—11 класів та їхніх вчителів взяти участь у Міжнародних освітніх конкурсах "Олімпіс" з англійської мови, математики, інформатики і біології. Призовий фонд — планшетні комп’ютери, ел. книга і цифровий мікроскоп. Класи, у яких візьмуть участь більше 10 учнів, додатково отримають розвиваючі настільні ігри.
Детальніше
гирляндыгирлянды

Всеукраїнська акція «Хвиля безпечного Інтернету – 2016».



1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Ці умови визначають порядок проведення Всеукраїнської акції «Хвиля безпечного Інтернету – 2016» (далі – Акція). 
1.2. Акція проходить з ініціативи Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України (далі – ІМЗО МОН України) за підтримки Української антивірусної компанії «Zillya! Антивірус»http://zillya.ua/, Інтернет-проекту «Про Інтернет» http://www.prointernet.in.ua/ та Науково-методичного проекту «Якість освіти»http://yakistosviti.com.ua/.
1.3. Акція проводиться з метою зменшення негативного впливу небажаної інформаційної продукції, шляхом покращення обізнаності дітей та учнівської молоді з питань безпечного Інтернету.

2. УЧАСНИКИ АКЦІІ


2.1. Участь на добровільних засадах.
2.2. До участі в Акції запрошуються учні загальноосвітніх навчальних закладів України.

3. СТРОКИ ПРОХОДЖЕННЯ

3.1. Акція проходить в два етапи:
Перший етап – 
з 9 по 12 лютого 2016 року до 15.00 – проходження навчальної гри та отримання сертифікату.
Другий етап – з 13 по 16 лютого 2016 року до 12.00 – інтернет-голосування.

4. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОХОДЖЕННЯ

4.1. Відповідальна особа, яка проводитиме захід у закладі, заходить на створену Відділом неформальної та інформальної освіти дітей ІМЗО МОН України сторінку-подію в соціальній мережі Facebook «Хвиля безпечного Інтернету 2016» (http://bit.ly/WaveOfSafeInternet2016) та створює пост - повідомлення про початок акції* - Приклад: «Школа №123, м. Запоріжжя починає о 9.15 ХВИЛЮ №1!» і додає до поста:
4.1.1. хештег #Хвиля_Безпечного_Інтернету
4.1.2. фото дітей, які беруть участь, або будь-яке тематичне зображення до Дня безпечного Інтернету.
4.2. Учні проходять навчальну гру на сайті http://www.prointernet.in.ua/, по закінченню якої кожен з учасників отримує сертифікат, який засвідчує, що учень став обізнаним фахівцем з Інтернет-безпеки.

* в одному закладі може бути декілька «хвиль».
4.3. Перший учень з кожної «хвилі» одного закладу, який найшвидше впорався із завданнями гри, має за допомогою учителя роздрукувати сертифікат на папері або зберегти його у PDF форматі.

4.4. Перший учень робить власне креативне фото-«селфі» з сертифікатом та розміщує його у події в соцмережі Facebook -http://bit.ly/WaveOfSafeInternet2016, як коментар до свого поста - повідомлення.

5. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ
5.1. П’ять учасників Акції, чиє фото отримає найбільшу кількість «вподобань» з 13 по 16 лютого 2016 року до 12.00, отримають заохочувальні призи від Української антивірусної компанії Zillya! Антивірус http://zillya.ua/, Інтернет-проекту «Про Інтернет» http://www.prointernet.in.ua/ та Науково-методичного проекту «Якість освіти»http://yakistosviti.com.ua/.

6. ВІДЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ


6.1. Оголошення результатів відбудеться 19 лютого 2016 року шляхом публікації результатів на веб-сторінці Інституту модернізації змісту освіти (http://www.imzo.gov.ua/) та Facebook – сторінці Відділу неформальної та інформальної освіти дітей ІМЗО МОН України (https://www.facebook.com/NonFormalChildEducation/).
6.2. Розсилка призів відбудеться Укрпоштою або Новою Поштою.

Відповідальні за проведення акц
ії -

Ємельяненко Сергій Анатолійович,
завідувач сектору «Цифрова грамотність»
Відділу неформальної та інформальної освіти дітей
ІМЗО МОН України
(044) 248-21-38

Бурдун Олена Вікторівна,
методист вищої категорії сектору «Цифрова грамотність»
Відділу неформальної та інформальної освіти дорослих
ІМЗО МОН України
(044) 248-23-09

гирляндыгирлянды
Конкурси !!!!    18.12.2015

Международный Чемпионат компьютерных талантов «Золотой Байт»

Чемпионат проходит в три этапа:

1-й этап:

Принимать участие могут представители Украины, Беларуси, Казахстана, Литвы, Латвии, Эстонии, Грузии и др.
Для участия в Чемпионате необходимо пройти регистрацию и выполнить задание первого этапа с 5 ноября 2015 года по 31 января 2016 г. на специальном интернет-портале www.goldenbyte.org.
 Соревнование проводится удаленно в on-line режиме. Возраст участников, профессия и место жительства не имеют значения, важна принадлежность к учащейся молодежи (принять участие в Чемпионате может студент любого учебного заведения, при наличии студенческого билета либо зачетной книжки. Также, выпускник любого учебного заведения, срок выпуска которого не превышает одного года). 
Результаты первого этапа будут опубликованы на специальном интернет-портале www.goldenbyte.org.


Лучшим конкурсантам будет выслано специальное приглашение на участие во втором туре Международного чемпионата «Золотой Байт-2015», который состоится в период с 10 по 28 февраля  2016 года. 
http://www.goldenbyte.org/ru/reglament
===================================================================
Международный научный конкурс для школьников и студентов- Google Science Fair
Google Science Fair – это международный научный конкурс для школьников и студентов в возрасте от 13 до 18 лет. Участвовать в нем можно как самостоятельно, так и в составе команды. Подробная информация о конкурсе 2016 года появится позже, но начинать работу над проектом можно уже сейчас.


https://www.googlesciencefair.com/ru/competition

==============================================
Терміново !!!!


Завдання ІІ (районного) етапу учнівської олімпіади
з інформаційних технологій у номінації
«Комп'ютерна графіка» 2015 року

6 клас: ілюстрація до байки римського поета-байкаря Федра (бл. 15 р. до н. є. – бл. 70 р. н. є.) «Вовк і Ягня».

7 клас: ілюстрація до оповідання Антуана де Сент-Екзюпері (1900–1944) «Маленький принц».


8 клас: макет вітальної листівки «З Різдвом!».


9 клас: макет поштової марки присвяченої визначній даті: 200 років з дня народження Джорджа Буля (англ. George Boole, 2 листопада 1815, Лінкольн, Англія) — британського математика і філософа, засновника алгебри логіки.


10 клас: макет обкладинки до книжки комедії М. Старицького «За двома зайцями».


11 клас: макет соціального агітаційного плакату проти паління «Кинь палити».


Технічні вимоги до 2 файлів, які потрібно залишити у робочій теці:
  • назва — image;
  • типи — jpeg/gif + передбачений як усталено вибраним ПЗ;
  • фіксований розмір малюнка — формат А4 (297 х 210 мм);
  • роздільна здатність зображення — 300 dpi.



Довідкова інформація

Обов’язкові атрибути поштових марок України
(згідно зі Статтею 8 Всесвітньої поштової конвенції від 2004 року):

  • написана кирилицею назва країни — Україна;
  • написана латиницею назва країни — Ukraina;
  • малий герб;
  • номінал (ціна) арабськими цифрами;
  • перфорація (виконують спеціальними машинами).

http://skillsup.ru/uroki-obuchenie-master-klassyi/;

приклади : http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/graph.html
Aрхіви робіт учасників ІІІ (міського) етапу олімпіади:  скачати  за 8 клас, розархівувати та переглянути як оформяються марки, особливо звернути увагу на зубчики, тризуб, ціна , Україна, тощо. Удачі.






=====================    ===============
!!!   Для Здоренко О та Волинець К    (11.10.2915)

Хлопці, розпочніть ось це завдання, а в понеділок і середу закінчите

http://qps.ru/K2PQh

також  перегляньте ці сайти



























  • Сучасний стиль у веб-дизайні;
  • 11 складових дизайну у стилі Web 2.0;
  • Сучасні тенденції в області веб-дизайну (стиль WEB 2.0);
  • Основи кольору.
  • ====================================
    -Завдання для вебдизайну

    http://qps.ru/Ucuh4

    =======================================
    Теми та завдання з комп. графіки 2014

    http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/graph/graph2014-2.html
    ==============================

    Участь у заходах
    2.09 - урок знань.


    Міжнародний бліц-конкурс з веб-дизайну та комп'ютерної графіки 





    http://webdesign.vntu.edu.ua/


    ====================================================

    Всеукраїнська
    учнівська Інтернет-олімпіада з інформаційних технологій

    Всеукраїнське змагання - правонаступник Дистанційного турніру з інформаційних технологій серед учнівської молоді, яке поєднує у собі багаторічні традиції проведення олімпіад з інформаційних технологій командою Дніпропетровської області, а також Всеукраїнських учнівських Інтернет-олімпіад з математики, фізики, інформатики тощо. Конкурс полягає у вирішенні учнями 9-11 класів завдань підвищеної складності за допомогою додатків пакету офісних програм, зокрема використовуючи текстовий та табличний процесори, редактор презентацій та систему управління базами даних.



    Перегляньте завдання та розв'язки попередніх років

    Дистанційний турнір (2013-2015)

    Немає коментарів:

    Дописати коментар